vrijdag, juli 18, 2008

Merci Riccardo

Sinds wij naar de Tour gaan, valt er altijd wel wat te beleven, vooral dan op gebied van verboden middelen. Na Landis in 2006, was er Vino in 2007 en nu dus mag Ricco opkrassen. Monfort kan weer beginnen dromen van de witte trui.

Alleszins, we laten het niet aan ons hart komen. Vrijdagavond (vandaag dus) vertrekken we richting Prato Nevoso. We gaan de reis ook in één ruk doen, dus liever geen dopingcontrole. Zondag komt de etappe aan op deze col van eerste categorie. We gaan deze 's ochtends beklimmen en in de namiddag volgen we de rit ergens op de col. Maandag rijden we door naar Alpe d'huez, dewelke we dinsdag gaan beklimmen en woensdag volgen we de rit ter plaatse. Donderdag als dessert nog de Galibier en dan zal het weer mooi geweest zijn. Te mooi misschien, want wie weet schiet er na de eerste kilometer klimmen een verrekking in mijn kuiten, en zal ik, met opgeheven hoofd weliswaar, de strijd dienen te staken...

Het doel is deze keer niet een foto met een toprenner, maar simpelweg gewoon met mijn naam in beeld komen op het wegdek, zoals op onderstaande foto. Ik twijfel nog of ik mijn gele K3 pruik van afgelopen Carnaval zal meenemen, dus als jullie die toevallig in beeld zouden zien verschijnen, you know who it is.

Ik tracht uiteraard via internet af en toe iets te plaatsen, maar indien dat niet lukt, zal het hier een weekje windstilte zijn.