donderdag, juli 31, 2008

Sabotage

Zondag 20 juli 2008, Jim De Bril en Rimbaloe hebben net genoten van een dagje rust en vakantie in het Italiaanse ski-oord Prato Nevoso. Jim De Bril vraagt aan zijn makker of hij even een foto van hem kan nemen, als bewijs voor zijn vrouw dat hij er weldegelijk aanwezig was. Net op het moment dat Rimbaloe de foto trekt, komen er enkele onnozelaars door het beeld lopen. Die met zijn hond had me nog bijna een kopstoot gegeven ook. Naar Jim De Bril riep hij iets over zijn keel oversnijden als hij op de staart van zijn hond zou trappen. Ik heb er verder niet veel van verstaan want ik stel me meestal discreet op bij dit soort aangelegenheden. Alleszins, ik vind dat de mensen tegenwoordig niet veel respect meer hebben voor elkaar.

6 Comments:

At 01 augustus, 2008 08:46, Anonymous Anoniem said...

vinden jullie ook niet dat jim meer en meer op een oliebol begint te gelijken?

 
At 01 augustus, 2008 08:47, Anonymous Anoniem said...

en rimba op een bitterbal?

 
At 01 augustus, 2008 09:43, Anonymous Anoniem said...

hmmmmm, bitterballen, lekker man

 
At 03 augustus, 2008 18:27, Anonymous Anoniem said...

Het gaat hier weer de goeie richting uit, namelijk die van de koers. Goed zo Rimba !
En laat de Phil ook nog maar eens de revue passeren.

 
At 03 augustus, 2008 19:34, Anonymous Anoniem said...

Het hondje ziet er in ieder geval liever uit dan zijn baasje !

 
At 03 augustus, 2008 21:25, Anonymous Anoniem said...

Weet iemand van wie het hondje Philou is ?

 

Een reactie posten

<< Home