woensdag, september 27, 2006

Moet er nog zand zijn?

Sinds enkele weken loopt op televisie de nieuwe reeks van het survivalprogramma Expeditie Robinson. Dit jaar kwam de productie met een nieuwe formule, namelijk 8 Vlaamse mannen tegen 8 Nederlandse vrouwen. We zijn inmiddels al een tiental dagen bezig en eigenlijk is er nog niets noemenswaardig gebeurd. Er is zelfs nog niemand weggestemd. Dit seizoen lijkt het zo saai dat de ene kandidaat na de andere beslist zelf op te stappen (zo geniaal geregisseerd dat je haast zou denken dat het door de productie in scene gezet werd...), maar eerlijk gezegd kan dat mij geen bal schelen. Wat mij wel een bal kan schelen (sorry voor het dubbelzinnige woordgebruik) is het Siberische fotomodel Olga Urashova die men tussen de kandidates gedropt heeft (als je op haar borsten klikt worden ze dubbel zo groot). Deze 25 jarige schone (ze lijkt zo weggeplukt op de set van Matroesjka's II) is een aantal jaar geleden in Nederland aanbeland en heeft er al een mooie carriƫre opzitten. Wordt dit de nieuwe Tatjana Simic? Ze heeft alleszins al een Playboycover op haar conto staan. Volgende aflevering is het de zogenaamde samensmelting en komen er mannen en vrouwen op hetzelfde eiland te zitten. De reden waarom ik net die drie woorden in het vet gezet heb, ontsnapt me nu even. Alleszins, het beloven de komende weken nog spannende televisie avonden te worden.
Speciaal voor de mannen hierbij het adres van haar website www.olga-urashova.com
Indien jullie haar zouden mailen, vergeet zeker niet mijn naam te vermelden. Ik heb haar doen beloven dat ze jullie in dat geval zeker zou antwoorden. En please, kom niet met de vraag af wat de invloed op siliconen is van 45 dagen honger lijden.

1 Comments:

At 27 september, 2006 22:40, Anonymous Anoniem said...

I a client asks you to go to the separee, you do that, okay?

 

Een reactie posten

<< Home