dinsdag, augustus 07, 2007

Mooi weer vandaag

Doet de naam Johan Töpke geen belletje rinkelen? Nochtans is hij wereldberoemd in Vlaanderen en komt hij elke dag op TV. Let er 's avonds maar eens op tijdens het weerbericht op één. Hij is een van de zogenaamde weerfotografen, meerbepaald diegene die zowat dagelijks een foto van Middelkerke doorstuurt. Als hij dit ook vandaag gedaan heeft, en meer nog, als jullie gekeken hebben, zullen jullie ongetwijfeld gezien hebben dat het een ganse dag prachtig weer was hier aan zee.

Reeds vanochtend vroeg, toen ik om 10u30 opstond, straalde de zon volop, en dit zou duren tot pakweg 21 uur. Dat is serieus wat langer dan de 3 uur die voorspeld werden.

Er is t.o.v. de tijd van Armand Pien zaliger blijkbaar niet veel veranderd. Vandaag slaagt men er nog steeds niet in echt correcte weersvoorspellingen te maken. Zelfs Frank Deboosere begint zich al te verstoppen achter de verschillende weersmodellen. Als het ene niet klopt zal het andere wel juist zijn zeker?

Heel gemakkelijk. Dat is zoals beloven een foto van Lien Van de Kelder te plaatsen en het dan niet doen. Ik denk dat ik morgen toch maar voor de darmspoeling zal gaan...

4 Comments:

At 08 augustus, 2007 08:39, Anonymous Anoniem said...

lien en tom, e schoin koppel

 
At 08 augustus, 2007 09:23, Anonymous Anoniem said...

Dag iedereen, ik ben Jo Planckaert en ben gestopt als coureur. Nu kom ik enkel nog naar koersen kijken en laat ik mij daar graag en gewillig fotograferen. Ik had via via gehoord dat er hier een foto van mij stond, en inderdaad. Met twee mooie dames en een onozelaar dan nog.
Fantastisch.

 
At 08 augustus, 2007 15:39, Anonymous Anoniem said...

g'had beloofd van ons 2 weken niet meer lastig te vallen !!!!

 
At 08 augustus, 2007 17:10, Anonymous Anoniem said...

Beste Geert,
Ik heb u nog nooit ontmoet, en dat wil ik eigenlijk ook niet. U mag nu stoppen met mij te stalken, zoniet kan u het uitleggen op het politiebureau.
Met vriendelijke groeten,
Lien.

 

Een reactie posten

<< Home