zondag, juli 29, 2007

Dag 1: Aalst - Ax-les-Thermes

Oftwel 1200 km in één ruk. Jim De Bril kwam me al oppikken om 5 uur 's ochtends, dus veel slaap kwam er die nacht niet aan te pas. Gelukkig kon ik me wederom verstoppen achter het feit dat ik enkel met een automaat kan rijden, dus kon ik mijn nacht rustig verderzetten in de passagierszetel van de wagen.

Het was een reis vol carnavalmuziek en ramptoerisme (leve het fototoestel). Ik weet niet hoe of waarom, maar al die Hollanders met hun caravans, ze zijn er toch weer in geslaagd om ons fileleed uiteindelijk te verzachten, ondanks het feit dat ze eveneens de oorzaak van die files waren...


Het weer hier in België was al niet fantastisch, en daar tegen de Spaanse grens leek het niet veel beter. De verkenning met de wagen van onze eerste col was ook redelijk schrikwekkend. Dat leek me toch veel steiler dan ik gedacht had. Nog snel een hoop deegwaren in ons lijf gepropt en dan vroeg naar bed. Het relaas van de beklimming en de bijhorende foto's, zien jullie morgen wel...

2 Comments:

At 30 juli, 2007 14:47, Blogger Tjoff said...

Damn, blijkbaar heel wat gezien.
Mooie foto's van niet-zo-fraaie dingen.

 
At 31 juli, 2007 00:17, Blogger Rimbaloe said...

Het ergste moet nog komen :)

 

Een reactie posten

<< Home