woensdag, juli 11, 2007

11 juli


Hebben ze vandaag eigenlijk "De Leeuw Van Vlaanderen" uitgezonden op TV? Sinds ik mij kan herinneren, is dat immers steeds het geval op de Vlaamse feestdag. Een beetje te vergelijken met "Ben Hur" of "Gone with the Wind" rond de Nieuwjaarsperiode.
Deze avond heb ik er eigenlijk niets van gemerkt, misschien ook omdat de TV niet opgestaan heeft, behalve even voor geile Els De Schepper op één.

Met 11 juli is de vakantie stilaan echt begonnen. Ikzelf ga mijn blogactiviteiten ook even terugschroeven. Binnen een dikke week vertrekken we richting Ronde Van Frankrijk, waar uiteraard genoeg stof tot schrijven zal ontstaan. Of er in onze tent ook een PC en internetconnectie zal zijn, dien ik echter nog even na te vragen.

Aan iedereen die nog op reis moet vertrekken, geniet van de vakantie en aan iedereen die al terug is: aiaiai, dat moet pijn doen momenteel...

Tot binnenkort (hoogstwaarschijnlijk morgen al)!

7 Comments:

At 12 juli, 2007 08:12, Anonymous Anoniem said...

En wat vonden jullie van mijn optreden in Antwerpen?

Was mijn gat niet te dik (in deze rok)?

 
At 12 juli, 2007 09:29, Anonymous Anoniem said...

Nee hoor Els. OK, misschien was je rok wat te smal (rond je gat), maar voor de rest alles perfect!

 
At 12 juli, 2007 09:34, Anonymous Anoniem said...

Els, je had wel geen rok aan he, maar een broek.

 
At 12 juli, 2007 10:52, Blogger pierre du coin said...

Els,
Uw fraaigevormde bibs zullen nooit of te nimmer te dik zijn in een rok. Maar ik zag u toch liever mijn uw lange lokken.
Veel plezier met rimbaloe in Frankrijk ;-)

 
At 12 juli, 2007 11:46, Anonymous Anoniem said...

Is het nog niemand opgevallen welke grote oren Els de Schepper heeft. Amai zeg ...
oren gelijk teljoren.

 
At 12 juli, 2007 13:53, Anonymous Anoniem said...

11 juli, ideale dag om een verjaardag te vieren !

 
At 04 februari, 2008 02:38, Anonymous Anoniem said...

inderdaad die oren vielen me daarstraks ook op (101 vragen) ... sexy!

 

Een reactie posten

<< Home