zondag, juli 01, 2007

Spel en sport

Ik schreeuw het al jaren van de daken: Stijn Devolder is ne groten. Al evenveel jaren word ik beschimpt en uitgelachen omwille van deze adoratie. Sinds de Ronde van Zwitserland en vooral, sinds deze namiddag, zal iedereen hem plots een goed renner vinden. Ze doen maar...

Gezien de live uitzending van dit Belgisch Kampioenschap plaatsvond op de commerciële zender, werden we af en toe "getrakteerd" op een reclameblokje. Plots merkte onze oudste dochter op dat er een bellenblazertje op TV was. Nog steeds in volle Fata Morgana euforie, verwarde ze echter met de zogenaamde "Play Vibrations" van Durex. Een soort van trillend ringetje (te bevestigen jeweetwelwaar), leuk voor hem en haar, met een batterij met levensduur van 20 minuten. Deze batterij is niet vervangbaar omwille van "hygiënische" redenen. Nu, misschien ben ik de laatste tijd niet meer mee, maar blijkbaar heeft durex zijn productengamma dus danig uitgebreid.

Eigenlijk goed gezien om voor dit soort producten reclame te maken tijdens de uitzending van een sportwedstrijd. Het zijn immers vooral de luie en passieve venten die op een zondagnamiddag in hun zetel liggen (present company uiteraard niet meegerekend). Vandaar ook die beperkte batterijlevensduur: meer dan 20 minuten in overdrive zou immers de gezondheid kunnen schaden.

Alleszins, in de apotheek naast het werk, krijg ik 20% korting. Eens benieuwd of dit op alle producten is. En wat die batterij betreft, mijn schoonvader is horlogemaker. Hygiënische redenen of niet, als ik hem zeg dat het een design uurwerk is, zal hij deze wel willen vervangen zeker?

16 Comments:

At 02 juli, 2007 00:02, Anonymous Anoniem said...

We kijken al met veel interesse uit naar uw gebruikersmening.

 
At 02 juli, 2007 00:02, Anonymous Anoniem said...

Zou durex deze site niet willen sponsoren eigenlijk?

 
At 02 juli, 2007 07:31, Anonymous Anoniem said...

Wij geven alleen sponsoring in natura. Een Play Vibrations XS-pakket is op weg naar de heer Rimbaloe.

 
At 02 juli, 2007 08:40, Anonymous Anoniem said...

Who the F is Stijn Devolder?

 
At 02 juli, 2007 11:40, Anonymous Anoniem said...

en als we nu eens massaal beginnen mailen naar durex dat we een staal willen? Zouden ze dat dan niet gratis opsturen?

 
At 02 juli, 2007 12:20, Anonymous Anoniem said...

Ik vond dat Philippe Gilbert de overwinning verdiende. Dienen driekleur zou heel mooi staan boven zijn sexy kontje.
Het was een mooie wedstrijd trouwens, met af en toe tussen de reclame door wat beelden.

 
At 02 juli, 2007 13:41, Anonymous Anoniem said...

Mogen renners met jeugdpuistjes eigenlijk wel bij de profs rijden?
Moeten die niet bij de juniors of zo? Verder niets dan lof over Philippe Gilbert.

 
At 02 juli, 2007 14:47, Anonymous Anoniem said...

Phillipe Gilbert?? Wie is dat? Wat is nu de voor- en achternaam?

 
At 02 juli, 2007 15:40, Anonymous Anoniem said...

Wie is Philippe Gilbert vraagt men ? Ben je een man, dan heb je de laatste jaren nog niet veel naar het sportjournaal gekeken denk ik, ben je daarentegen een vrouw, dan is dat begrijpelijker, en kan ik je aanraden om toch vlug eens de krant van vandaag te nemen en naar het podium van gisteren te kijken naar die rechts (loont de moeite hoor),

 
At 02 juli, 2007 15:59, Anonymous Anoniem said...

Uw schoonpa zal dan wel weten hoe laat het is zeker ?

 
At 02 juli, 2007 16:11, Anonymous Anoniem said...

Hij zal rap weten waar de klepel hangt ...

 
At 02 juli, 2007 16:29, Anonymous Anoniem said...

niemand anders dan stijn devolder verdiende om te winnen (als ge een beetje van koer kent toch).
Over kontjes spreek ik me niet uit.

 
At 02 juli, 2007 16:50, Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat Kevin Van Impe zou gewonnen hebben was hij deze week niet tegen die deur gereden.

 
At 02 juli, 2007 17:23, Anonymous Anoniem said...

@mike: Ik ken een beetje van de koer. Mijn petjen zaliger ging vroeger altijd naar de koer.

Maar wat heeft dat met Stijn Devolder te maken?

 
At 02 juli, 2007 17:24, Anonymous Anoniem said...

En toch vind ik dat durex ons allemaal een verassingspaket moet sturen.

 
At 02 juli, 2007 17:34, Anonymous Anoniem said...

als schoonvader rimbaloe er een te zware batterij insteekt zou het inderdaad wel eens een verassingspaket kunnen zijn

 

Een reactie posten

<< Home