maandag, juni 25, 2007

De solden zijn al begonnen

Ik wist dat ooit dit moment zou aanbreken, en vandaag is het eindelijk zover. Ik kan jullie immers officieel melden dat er een Rimbaloe item te koop geplaatst werd op Ebay. En het is niet mijn lang verwachte shit art of mijn bloody tepelshirt.

Afgelopen weekend wees een van mijn drie fans mij immers op het feit dat er iemand een Rimbaloe nominetje op Ebay geplaatst heeft.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier absoluut niet mee gediend ben, en da's dan nog een zware understatement. Nee, ik ben zelfs heel diep verontwaardigd. Niet zozeer omwille van het feit dat ik ze gratis uitgedeeld heb aan Jan en alleman en bepaalde mensen daar nu iets aan willen verdienen. Ik ben vooral in mijn eer gekrenkt omdat de verkoper zijn instelprijs op amper 2,5 EUR gezet heeft. Twee komma vijf euro??? Ben ik dan echt zo weinig waard voor hem? Ik heb ook mijn gevoelens he makker.

Ik zou dan ook alle Aalstenaars annex verzamelaars heel oprecht, en uit het diepst van mijn hart, willen bedanken omdat ze bewust niet willen bieden hebben...

5 Comments:

At 26 juni, 2007 12:33, Anonymous Anoniem said...

Ik heb bewust niet geboden omdat ik er al 5 had.

 
At 26 juni, 2007 12:34, Anonymous Anoniem said...

Ik heb bewust niet geboden omdat ik er al 5 had.

 
At 26 juni, 2007 13:24, Anonymous Anoniem said...

ondertussen blijkbaar 10

 
At 26 juni, 2007 22:55, Anonymous Anoniem said...

Ik wil gerust al mijn dubbele rimbaloes wegdoen voor Don Marco !

Laat maar iets weten.

Naam, adres en e-mail gekend bij de redactie.

 
At 26 juni, 2007 23:35, Blogger Rimbaloe said...

Zitten er tussen die dubbele Rimbaloes toevallig ook misdrukken?

 

Een reactie posten

<< Home