woensdag, juni 20, 2007

Kijk nu eens aan

Telkens ik niet veel tijd of zin en nog minder inspiratie heb om iets deftig neer te pennen, kies ik voor de gemakkelijke oplossing. Dan ga ik eens een kijkje nemen in mijn tellers. En ik moet zeggen, bij een bepaald publiek begin ik redelijk populair te worden.

Het voordeel van die statistieken is dat je ook perfect kan zien of iemand via een search engine op je site terechtgekomen is, en indien zo, via welke zoekopdracht. Dit levert steeds "verrassende" resultaten op. Hieronder een korte bloemlezing van vandaag, woensdag 20 juni 2007.

* tepels
Minstens 4 onbekenden hebben vandaag ontdekt dat na 12 km lopen mijn tepels beginnen te scheuren.

* bloedpenis
Ik hoop dat ik deze bezoeker van zijn kleine lul complex kunnen verlossen heb.

* verschillende orgasmes
Ik loop er niet mee te koop en blijf liever bescheiden. En dat ondanks de bloedpenis.

* platte tetten
Justine Henin is me blijkbaar ook een bezoekje komen brengen.

* anale sex met een fiets
Nu zit ik met een beeld in mijn hoofd. Dankuwel hiervoor.

* ik ruik anders dan anders
Als jij de persoon bent van hierboven, dan zal je fiets nu ook wel anders dan anders ruiken.

* hoe kan ik anale sex doen zonder pijn?
Wil je vriendje het doen en kon de Joepie je geen duidelijk antwoord geven misschien? Nonkel Rimbaloe weet wel raad. Stuur me anders een mailtje want zoiets is moeilijk uit te leggen :)

* aspegic 1000 sex
En als je niet wil luisteren zal je na die anale sex meer dan 1 aspegicsken nodig hebben.

* Ilona Meuleman
Hmmmm, Ilonaatje.

En last but not least: als je op google onderstaande zin intypt, raad eens welke site helemaal bovenaan komt te staan? Juist ja.

* anale slagboom vriendje Jim De Bril

1 Comments:

At 22 juni, 2007 09:00, Anonymous Anoniem said...

dat van Jim De Bril snap ik niet goed. Wie is dat?

 

Een reactie posten

<< Home