zondag, juni 10, 2007

Morgen maandag

De rokjes en topjes en je scheiding hebben jammergenoeg niet geholpen. Op mij kan je echter blijven rekenen liefste Freya!

Vorig jaar, tijdens de gemeenteraads-verkiezingen, was ik bij de "gelukkigen" die mochten gaan zitten. Om de een of andere reden (ik was te laat op de afspraak) ben ik in extremis nog de dans ontsprongen toen. Deze keer was ik niet opgeroepen, en gelukkig maar, want fysisch zou ik niet in staat geweest zijn. Gisteren zijn we immers gaan eten in De Heeren Van Liedekercke om daar eens een van de befaamde menu's te verorberen. Een zevental gangen met telkens 1 of 2 glazen speciaal bier erbij. Ik die normaalgezien enkel cola light drink tijdens het eten.

Na drie gangen wist ik niet meer op wie ik vandaag zou stemmen en na vijf gangen begon de maag te borrelen. Na zeven gangen had ik nog de tegenwoordigheid van geest om te voet huiswaarts te keren. Waarom is me een raadsel, gezien we met anderen meegereden waren. Gelukkig was het slechts een 500 meter stappen.

Net voor het slapengaan preventief dan nog een suppootje gestoken en deze ochtend toch min of meer nuchter wakkergeworden. Maar vroeg opstaan en gaan bijzitten, dat zou niet gelukt zijn vrees ik. Ik vraag me trouwens af wat er zou gebeuren indien een bijzitter de stembiljetten zou onderkotsen.

3 Comments:

At 11 juni, 2007 09:09, Anonymous Anoniem said...

geven ze daar nog steeds delirium ook? Het bier van de roze olifantjes

 
At 11 juni, 2007 09:27, Anonymous Anoniem said...

ja, dat geven ze daar nog steeds. Uiteraard tegen betaling.

Ze hebben daar naar het schijnt Orval van 6,9 ipv 6,2 graden. Rimbaloe weet er nu alles van niewaar. De paters zullen het niet graag horen.

 
At 11 juni, 2007 13:44, Anonymous Anoniem said...

30 seconden in microgolf en je hebt 30 graden.

 

Een reactie posten

<< Home