woensdag, juni 06, 2007

't Is weer van dat

Momenteel is er wederom een rakker die op Ebay een uniek stuk verkoopt. Aanschouw een originele ploegfoto van Eendracht Aalst, gemaakt in 1911. Voorwaar, dit is werkelijk iets dat iedere verzamelaar in zijn collectie moet hebben, zeker gezien het feit dat de ploeg pas acht jaar later zou opgericht worden...

Nu ja, reeds vóór die datum waren er in Aalst al tal van ploegjes, waarvan er enkele besloten zich na de eerste wereldoorlog samen te voegen tot "den Iendracht". Misschien doelt de verkoper hier wel op. We gaan hem het voordeel van de twijfel geven.

Ik vraag mij af wat we binnenkort nog allemaal te zien gaan krijgen:

- De wedstrijdbal van de eerste match van de Rode Duivels op het EK 2008.
- Witte Wendy en Zwarte Kelly die de strijdbijl begraven.
- De ontdekking van de plaats waar de borsten van Justine Henin zich bevinden.
- De rond haar billen gebonden penis van Serena Williams.
- Rimbaloe terwijl hij over de streep loopt en het halve marathon record van Jim De Bril verpulvert, net vóór hij besprongen wordt door een streaker.
- ...

6 Comments:

At 07 juni, 2007 00:21, Anonymous Anoniem said...

Kelly, ik vergeef je dat je een bisexuele hoer bent. Kom in mijn armen lieve zus van me.

 
At 07 juni, 2007 07:21, Anonymous Anoniem said...

...Rimbaloe die weer in Oilsjt kom woejnen en Prinsj wert...

 
At 07 juni, 2007 09:42, Anonymous Anoniem said...

...een foto van Ollie tijdens Oilsjt Carnaval 2007...

 
At 07 juni, 2007 19:03, Anonymous Anoniem said...

Iedereen is toch vrij om te kopen wat hij wil! Alles wat gij in Turkije gekocht hebt, is toch ook pure namaak?

 
At 07 juni, 2007 21:11, Anonymous Anoniem said...

Is dat niet Stanny, middenste rij, persoon in het midden?

 
At 07 juni, 2007 21:13, Anonymous Anoniem said...

Ach, Wendy, ge zou me nog niet eens herkennen op ne zwart-wit foto, als ik naast je zou sta...

 

Een reactie posten

<< Home