dinsdag, mei 29, 2007

Gratis te verkrijgen, hier

Wegens massale belangstelling heeft de VZW Rimbaloe beslist het shirt waarvan hier gisteren een foto verscheen, in productie te brengen. Ik ben momenteel nog in onderhandeling met mijn drukker betreffende de prijs. Er was immers initieel afgesproken slechts één kleur te gebruiken, en nu valt de snodaard plots over het feit dat ik vooraan twee rode stippen wens bij te voegen. Hoe is dat nu toch mogelijk zeg?

Alleszins, binnenkort hier te verkrijgen, de "Rimbaloe, editie 2007, ik heb geen sporttalent, maar durf me wel belachelijk maken, T-shirt", met of zonder mouwen en met of zonder bloedtepelvlekken. Beschikbaar enkel in medium of large (sorry Ollie).

Wie interesse heeft om gratis een exemplaar te verkrijgen, stuur me een email. Het enige dat je hoeft te doen, is me, via foto, bewijzen dat je het effectief gedragen hebt op een groot evenement in de loop van komende zomer. Wederzijds vertrouwen heet zoiets. Jullie maken reclame voor mij en ik maak jullie... belachelijk.

En we gaan zelfs nog verder. Stuur een mail naar gans uw vriendenkring, met mij in copy uiteraard, om hen te melden hoe fantastisch deze blog is, en u maakt kans op het originele, unieke, nog niet van DNA sporen ontdane, shirt. De winnaar zal door een onschuldige hand uitgekozen worden. Indien deze winnaar mij niet aanstaat, zal een minder onschuldige hand uiteraard iemand anders kiezen.

First come, first served.

Benieuwd wat hier weer van comments zal op komen.

4 Comments:

At 30 mei, 2007 09:52, Anonymous Anoniem said...

Voor 10 EUR neem ik er twee. Tien euro die jij aan mij betaalt uiteraard :)

 
At 30 mei, 2007 11:20, Anonymous Anoniem said...

Ik heb net 428 mensen hun mailbox gespamt, krijg ik nu het origineel?

 
At 30 mei, 2007 11:49, Anonymous Anoniem said...

Wendy, ik bedoelde "vrienden" he, niet "klanten", of "contacten" zo u wenst. Toch bedankt voor de geboden hulp.

 
At 30 mei, 2007 19:35, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe, maak er anders ineens een package van : bebloed t-shirt plus de short/onderbroek die je tijdens je verrassend trage 20km gedragen hebt. Wie weet zijn er toch wel enkele sicko's die daarop kicken! :-p

 

Een reactie posten

<< Home