donderdag, mei 17, 2007

Voor de arme zielen die de brug niet maken


Jaja, speciaal voor jullie volgende prijsvraag. Wie herkent de personen op volgende foto? De bloedmooie blondine mag in principe geen probleem zijn. Voor wie het niet weet, in de titel van de foto zit er al een gouden tip.

Maar het echte mysterie is wie die andere persoon dan wel mag zijn. Ik ben het alvast niet, jammer genoeg. En als ik zeg jammer genoeg, is dit niet omwille van de lichaamsbouw, maar omwille van het feit dat haar linkertepel contact lijkt te zoeken met zijn rechtertepel. Verder is deze persoon in een vorig leven ook manager geweest van Rudy Silvester en heeft hij even een politieke carrière geambieerd, zonde succes evenwel. Rood bleef echter voor hem steeds de kleur van haar lippen en eveneens van haar jurkje.

Jawadde dadde!

6 Comments:

At 18 mei, 2007 12:36, Anonymous Anoniem said...

Komaan zeg, is er nu echt niemand die me herkent?

 
At 18 mei, 2007 18:33, Anonymous Anoniem said...

witte wendy en prins Laurent

 
At 19 mei, 2007 08:19, Anonymous Anoniem said...

Dienen dikken da's ongetwijfeld Sven Ornelis. Ik herken hem aan zijn borsthaar. De dame met de valse boezem herken ik helaas niet!

 
At 20 mei, 2007 10:42, Anonymous Anoniem said...

je hebt allesinds een goede smaak wat vrouwen betreft!

 
At 21 mei, 2007 09:29, Anonymous Anoniem said...

die kathedraal van een lichaam
die vaste hand rond het glas
die zelfverzekeerde pose
dat kan alleen maar ollie zijn

maar wie is ook weer dat leuke blonde hebbedingetje?

 
At 21 mei, 2007 14:28, Anonymous Anoniem said...

Die Aalsterse adonis komt me bekend voor. En aan de zaadvragende oogjes van Anja te zien is het vrij duidelijk wat zij in gedachten heeft voor het verdere verloop van de avond.

 

Een reactie posten

<< Home