donderdag, mei 03, 2007

Finally

Als je naar Turkije op reis gaat en je neemt een all inclusive formule, zijn de fooien dan eigenlijk ook inbegrepen? Op zich een redelijk interessante bemerking, pleeg ik zo te denken. Ik stelde deze vraag enkele dagen geleden aan iemand en kreeg volgend antwoord:

"Je hoeft niets extra te betalen. Er staat meestal in het restaurant een kistje voor een fooi in te deponeren, maar daar doet ge mee wat ge wilt. Zo ook met de poetsvrouw."

Ik zou zeggen, als het een knappe poetsvrouw is, laat maar komen, zowel letterlijk als figuurlijk...

Dit om maar te zeggen dat, terwijl jullie dit lezen, ondergetekende op reis is. Dat betekent eveneens een waarschijnlijk beperkte internettoegang. Toch ga ik trachten hier nog iets op te vinden en mijn blogactiviteiten verder te zetten.

Aan de heren Aalsterse carnavalisten annex verzamelaars: mijn kostbare nominetjes liggen in een bankkluis, naast de ongebruikte vibrator van Lora. Dus het heeft geen zin in ons kot binnen te breken. Indien jullie het toch zouden overwegen, willen jullie dan eens kijken of de katten nog genoeg eten hebben?

Wie van mijn lezers heeft een DVD recorder en ziet mij graag genoeg om volgende week Temptation Island en Peking Express op te nemen???? Bel me, schrijf me, mail me en ik zal u eeuwig en immer dankbaar zijn.

En nu vlug naar bed, want binnen 2 uur en 40 minuten exact loopt de wekker af.

3 Comments:

At 04 mei, 2007 19:25, Anonymous Anoniem said...

de katten smullen zich een indigestie met die blauwe bolletjes van jou ;-) als daar maar geen ongelukjes van komen :-))

 
At 05 mei, 2007 10:43, Anonymous Anoniem said...

Elk beetje deftig hotel in Turkije heeft een degelijk uitgerust internet café. We zullen dus rap weten waar de rimbaloe verzeild is geraakt.

 
At 05 mei, 2007 14:08, Anonymous Anoniem said...

ik denk dat hij niet in een degelijk uitgerust hotel zit!!!!!
jezus die katten gaan van hun gat geven....
rimbaloe test daar wat turkse wijven uit hé of gaat dat niet zonder die blauwe pilletjes

 

Een reactie posten

<< Home