woensdag, april 18, 2007

Tik Tak

Ongelofelijk, maar waar. Gisteren-namiddag bestel ik in Holland een hartslagmeter en deze ochtend kwam er al een koerier langs met de zending. Da's pas een snelle service. Zowat het simpelste der simpele modellen, maar hij werkt. Horloge, chrono en hartslag, da's al wat ik nodig heb. En al de rest van opties interesseert me niet.

In rust (bij mij betekent dat languit in de zetel), kom ik aan een hartslag van 55-60 en als ik rondwandel kom ik op 65-70 ongeveer. Morgen eens testen hoe het zit als ik ga joggen, dus of die loopbandtest van vorige week een correct beeld gaf.

Wat me ook interesseert en wat ik dus zeker ga nagaan is hoe mijn hart omgaat met volgende situaties, uit het leven gegrepen:
* de laatste kilometers van een spannende wielerwedstrijd (ik denk dat ik daar heel zwaar in het rood ga)
* Caren Meynen van radio donna die me, net vóór ik opnieuw in uitzending ga, meldt dat ze me supersympathiek vindt
* de politie die plots aan mijn deur staat wegens het stalken van diezelfde Caren Meynen
* als je al een half uur dringend naar toilet moet (darmkrampen) en dan eindelijk toch alles de vrije loop kan laten gaan
* als meteen nadien blijkt dat er nergens toiletpapier te bespeuren is
* de vrouwendécolletés die omgekeerd evenredig bewegen met de temperatuur (dus hoe hoger het ene, hoe dieper het andere)
* de mannelijke edele delen die bijgevolg recht evenredig bewegen met de temperaturen
* je baas die je apart neemt om die langverwachte promotie aan te kondigen
* je baas die je in plaats van een promotie een C4 in handen stopt

Je kan zelfs je hartslagzones instellen waarbinnen je wenst blijven. Als mijn madam vannacht zin heeft, zal het bed niet het enige zijn dat zal piepen. Het weze duidelijk.

4 Comments:

At 19 april, 2007 07:26, Anonymous Anoniem said...

Hoeveel zou je hartslag zijn tijdens het aftappen van een liter pis van Rudy Silvester?

 
At 19 april, 2007 09:18, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe,

hoeveel was je hartslag na zoals je onlangs schreef 'Het leven is zo oneerlijk: als ik twaalf keer na elkaar klaarkom dien ik enkele uren te pauzeren, maar amper twee minuten na het snuiten zit de neus wederom volledig gevuld met slijmerig snot.'?

 
At 19 april, 2007 10:57, Anonymous Anoniem said...

dan had hij die hartslagmeter nog niet he!!!!!!!
Duaaaahhhhhh

 
At 20 april, 2007 15:47, Anonymous Anoniem said...

weet rimbaloe dat caren meynen enkel voor de madammen valt??

 

Een reactie posten

<< Home