dinsdag, april 03, 2007

Goedele Liekens

Voila, vanaf vandaag hebben we weer 12 Gb capaciteit ter beschikking en kunnen we er dus opnieuw invliegen. Mijn internetimpotentie kwam gisteren eigenlijk best wel goed uit, gezien een kameraad mij opgetrommeld had om wat fotootjes te gaan trekken van hem in bepaalde poses. Ik kan er niet veel over zeggen, maar hij neemt deel aan een wedstrijd waar je aan de hand van foto's moet tonen hoe gek je bent op een bepaald item. Dit item heeft totaal niets met erotiek of sex te maken, maar toch werd ik verplicht om een foto te trekken van hem in de douche met zijn mannelijkheid verscholen achter dat bewuste item.

Gelukkig zat er in het fototoestel een geheugenkaartje van 1 Gb, want het lukte maar niet om een foto te trekken waarbij zijn edele delen voldoende verscholen raakten achter het item. Ik heb er echt niet naar zitten staren, maar het doet me enkel concluderen dat hij een zogenaamde vleespenis heeft. Ik denk dat ik eerder een bloedpenis heb. Ga gerust even googelen als je het verschil niet kent.

Verder dan deze wetenschappelijke bedenkingen gaat mijn interesse naar zijn volgens hemzelf 100% heterosexuele penis echter niet. Ik wil gewoon dat hij die wedstrijd wint, ook al word ik daardoor verplicht hem in zijn blote flikker te moeten aanschouwen. Dat noem ik nu eens vriendschap zie!

4 Comments:

At 04 april, 2007 00:02, Anonymous Anoniem said...

Ik heb ooit eens een liefje gehad met een vleesbloedpenis. Dat waren best wel "spannende" tijden...

 
At 04 april, 2007 00:05, Anonymous Anoniem said...

Ik heb ook eens een liefje gehad met een overspelige penis. De dag dat ik hem betrapt heb, werd het letterlijk een bloedpenis.

 
At 04 april, 2007 08:39, Anonymous Anoniem said...

beter bloedpenis dan bloedworst

 
At 04 april, 2007 15:37, Anonymous Anoniem said...

Als je nu eens wat foto's op het net zou gooien. Misschien schieten de leescijfers wel de hoogte in...

 

Een reactie posten

<< Home