dinsdag, maart 20, 2007

Zappen

Onze vriend Jomme, in blog-middens gekend als lezer van de maand februari, is goed op weg om quizzer van de maand maart te worden. Inderdaad, ook vorige week heeft hij een stresserende aflevering van "Black out" overleefd. Dit betekent dus, naast enkele jaren vervroegde veroudering, dat hij dinsdag 20 maart (dus vanavond) voor de derde keer zijn kans mag wagen. Plaats en uur blijven identiek: Canvas rond 21u20.

De fans van Peking Express zonder recorder weten wat dit betekent: wederom heen en weer zappen. Voor wie het programma niet kent, Peking Express is zowat de beste format die je maar kan vinden. En voor wie mij amper kent, het scheelde niet veel of ik zat in deze jaargang. Jaja, ondergetekende heeft zich vorig jaar samen met een kameraad van de vrouwelijke soort, en met de zegen van onze respectieve wederhelften (toch wel belangrijk), ingeschreven. We hebben de draft van 8000 naar 250 gehaald, wat dus een dagje Nederland en allerhande interviews en screenings betekende. Was onze cameratest te goed? Hebben we te weinig met elkaar geflirt? Viel het op dat Roos Van Acker een boontje had voor mij? Was ik psychologisch een te groot gevaar? Is er een opwaartse beperking op de kijkcijfers? Alleszins, we zijn uiteindelijk nog, totaal tegen de verwachtingen in, uit de boot gevallen.

Dit jaar schrijf ik me alvast opnieuw in. Mijn teamgenoot wil echter niet meer meedoen. Bezweken onder de stress van de selectieprocedure en ook het feit dat ze zwanger is (ik zit er voor niets tussen, zowel letterlijk als figuurlijk). Dus ik ben op zoek. Indien mogelijk had ik me graag met Rudy Silvester ingeschreven, maar blijkbaar zou hij reeds een optreden gepland hebben tijdens de opnames, zijn enige dit jaar.

In tussentijd echter, alle positieve energie naar Jomme en zijn black out. Alstublieft!

1 Comments:

At 20 maart, 2007 00:47, Anonymous Anoniem said...

Een mens zou bijna niet meer durven verliezen.

 

Een reactie posten

<< Home