maandag, maart 12, 2007

Nog meer Black Out

Voor al wie vorige week gekeken heeft, mijn favoriete lezer heeft de eerste aflevering van de quiz "Black Out" met glans doorstaan. Hij heeft de beste quizzer van Oudenaarde en omstreken de vernieling in gespeeld. Morgenavond, dinsdag 13 maart, volgt de tweede aflevering. Ik weet nog steeds niet hoe hij het er van zal afbrengen. Wat ik echter wel weet is dat ik weer met een moordende portie stress voor het scherm zal zitten. En als je moet aftellen naar iets, kan 24 uur extreem lang lijken. Het doet me wat denken aan de gelijknamige TV-serie "twenty four". Spanning troef!

Het is een quiz die nog stresserender lijkt dan het zwaarste examen. In de eerste ronde moet je vragen beantwoorden, maar van elk antwoord moet je een letter onthouden. In de finale moet je dan aan de hand van die letters, opnieuw de bewuste antwoorden opnoemen. Dus is het een ganse aflevering concentratie en memorisatie. En ondertussen Jo Van Damme die je van de wijs probeert te brengen met gesprekjes over koetjes en kalfjes. Zou echt niets voor mij zijn.

Wat ook niets voor mij is, is de inspiratie vinden om elke week de aflevering aan te kondigen. Dus, hoezeer ik het hem ook gun, en hoezeer ik zal teleurgesteld zijn als hij het onderspit moet delven, de ontgoocheling zal al snel plaats maken voor opluchting :)

Alleszins, allen zappen naar Canvas rond 21u20!

3 Comments:

At 12 maart, 2007 23:21, Anonymous Anoniem said...

Ik heb een voorgevoel dat het hier volgende week wel eens over iets anders zou kunnen gaan dan over Black Out, maar misschien heb ik het mis.
Populariteit is trouwens toch ontzettend relatief. Of zoals een studente vandaag vroeg tijdens de les: ik heb u vorige week op tv gezien, maar hebt u ook gewonnen, want ik heb het verzet toen Wittekerke begon?
Mijn tweede voorgevoel is dat dat arme kind haar examen wel eens eerder zou kunnen eindigen op 'four' dan op 'twenty'.

 
At 13 maart, 2007 10:30, Anonymous Anoniem said...

Sterke comment :)

 
At 13 maart, 2007 17:24, Anonymous Anoniem said...

Vermits toeval niet bestaat acht ik u Rimbaloe verantwoordelijk voor de afschaffing van Wittekerke op dinsdag.

 

Een reactie posten

<< Home