maandag, februari 26, 2007

Gekeurd en goed bevonden

Niet alleen Onzjier, maar ook de meneer van de Politie is nen Oilsjteneir. Letterlijk en figuurlijk. Na de administratieve problemen tengevolge van mijn gestolen nummerplaat heb ik wonderwel enkele dagen extra respijt gekregen om me aan te melden met mijn keuringsbewijs. Het feit dat ik mijn nieuwe plaat slechts vorige donderdag in de bus gekregen heb, volstond als geldig excuus. Alleszins, ik ben heelhuids door de schouwing geraakt.

Moraal 1 van het verhaal: ik mag wettelijk gezien weer op de baan en ik heb geen boete, maar het heeft mij wel redelijk wat tijd en geld gekost.

Moraal 2 van het verhaal: dames, mijn nummerplaat begint met de letters XES, dus als ik in jullie gat hang en je ziet me door je achteruitkijkspiegel, wees niet verwonderd.

Moraal 3 van het verhaal: 4 vijzen en superglue. Eat this you licence plate stealing suckers!

2 Comments:

At 27 februari, 2007 02:32, Blogger Tjoff said...

Hms, goed idee van die superglue. 'k Heb ook al eens een gestolen nummerplaat gehad maar toen geen lijm gebruikt. Sindsdien blijf ik hopen dat ze 't me niet opnieuw lappen. Erg eigenlijk. Ik heb medelijden met mezelf. Nog erger.

PS: ik wil ook zo'n coole nummerplaat, gegarandeerd succes!

 
At 27 februari, 2007 20:56, Blogger Rimbaloe said...

Als je snel een nieuwe aanvraagt heb je met wat geluk ook nog een XES

 

Een reactie posten

<< Home