dinsdag, februari 13, 2007

Carnaval in het gedrang?

Ik deze ochtend richting station gereden. Auto geparkeerd. Lange werkdag. Terug aan wagen 's avonds opgemerkt dat nummerplak gestolen was. Damn. Shit. Albanese dievenbendes die een overval plegen met mijn nummerplak. Ik 's ochtends vroeg uit mijn bed gelicht worden. No fucking way. Mijn slaap heilig voor mij. Ik dus maar aangifte gedaan. Combi mij komen halen. Ik mee naar commisariaat. Ik persoonlijk geconstateerd dat in combi vanachter geen gordels hangen. Vooraan wel, maar die zijn vastgeroest. Ook pinkers blijkbaar optioneel in combi. Ik papieren van wagen moeten tonen. Plots tot het besef gekomen dat ik dringend naar de schouwing moet. Dringend is de understatement van het jaar in dit geval. Dringend is eigenlijk drie maand geleden. Ik druppeltjes zweet van rug beginnen voelen stromen. Ik eerlijk opgebiecht. Ik dan maar mooiste communicantengezicht opgezet. Ik niet meer met wagen mogen rijden nu. Ik dat minder erg vinden gezien mijn nummerplak vanaf heden toch geseind staat. Ik nieuw nummerplak moeten aanvragen. Fuck. Ik waarschuwings PV gekregen hebben. Double Fuck. Ik naar schouwing moeten en me dan aanmelden bij politie om echt PV te vermijden. Ik dit volgende dinsdag moeten doen. Triple Fuck. Ik dan immers gedurende drie dagen te veel promille in bloed zullen hebben. Ikke zwaard van Damocles boven hoofd hangen hebben. Vrouw dus naar schouwing moeten gaan. Ikke ambras met vrouw zullen hebben. Vrouw volgende week niet tegen mij zullen praten. Ik dat appreciƫren gezien postcarnavalkoppijn. Ikke soms geluk in leven hebben.

4 Comments:

At 14 februari, 2007 07:36, Anonymous Anoniem said...

Goed bezig, Rimbaloe.
Als ge zelf naar de schouwing (en nadien bij de flikken) durft gaan dinsdag, beloof ik dat ik mee ga. Ik zal dan wel rijden nadat ze uw rijbewijs ingetrokken hebben.

 
At 14 februari, 2007 11:18, Anonymous Anoniem said...

Als daarentegen je vrouw naar de schouwing gaat, wil ik wel meegaan.

 
At 14 februari, 2007 13:10, Anonymous Anoniem said...

Daar kan ik zeker inkomen

 
At 14 februari, 2007 15:07, Blogger pierre du coin said...

Schitterend...
Ik ben benieuwd

 

Een reactie posten

<< Home