maandag, februari 12, 2007

Ons Carnavalthema

Ons Carnavalthema van dit jaar be-tekent voor mij persoonlijk de verwezenlijking van een droom, namelijk het uitbrengen van een eigen nominetje. Voor wie nu nog steeds niet wakker is, gelieve even hier of hier te klikken.

De meeste dromen zijn bedrog, maar sommige kan je doen uitkomen mits de nodige centen en sponsoring. Aldus geschiedde. We hebben bijge-volg ons eigen nominetje en je kan dit gedurende de Carnavaldagen bij ons verkrijgen tegen de demo-cratische prijs van 0,00 EUR.

In feite spelen we met dit thema in op de schandalig hoge prijzen die door verzamelaars betaald (dienen te) worden op sites als Ebay. Eigenlijk hebben we momenteel enkel die lintjes en voor de rest een half afgewerkt kostuum, een verroeste kar en amper 5 dagen om er iets van te maken. Amusement zal echter geen probleem zijn en dat is wat telt.

Onze economische achtergrond indachtig geven we het echter niet volledig gratis weg. Ruilhandel is immers de basis van de economie, dus je moet er wat voor doen. Bedenk zelf maar iets, het is echt niet moeilijk. Op het prentje hiernaast zien jullie alvast enkele mogelijkheden. De huidige lentetemperaturen indachtig hopen we vooral veel blote en liefst vrouwentetten te zien :)

Dus ik zou zeggen, vanaf zondag drie dagen lang om en bij de Grote Markt van Aalst, zoek ons op. Jullie zullen ons wel tegen het lijf lopen. Ik heb zo de indruk dat het drie zware dagen zullen worden. Zware, maar leuke dagen met veel goede en minder goede gesprekken.

10 Comments:

At 13 februari, 2007 09:03, Anonymous Anoniem said...

Bij ons op de voetbal verzamelt der enen zijn metjen nominetten... geloof mij die haar tetten wil je NIET zien. Misschien ruilen voor een dubbel... Ze heeft bijna alles.

 
At 13 februari, 2007 11:35, Anonymous Anoniem said...

Hey

Dar ik niet meer in Oilst woon en op Zondag moet werken, zou U me eventueel eentje kunnen opsturen,
vermeld Uw adres in de brief en ik zorg dat mijn familie dat pintje komt afgeven
Bedankt bij voorbaat

Ringoir Jean Paul
Toekomststraat 11
3404 Attenhoven

 
At 13 februari, 2007 13:27, Anonymous Anoniem said...

tees is na isj sjik !!
Sjapo vér eir gasten !! da's na isj op een carnavalistise manier nominette oitbrengen dikke sjapoo!! ik hoep azoei ien te kinnen bemachtigen , gotj nog van moei oeiren de zondag !! Alvast proficiat mé eir nominette !!!

M.V.G yordi ringoir

 
At 13 februari, 2007 14:16, Anonymous Anoniem said...

alsek a tegenkom pak ik a nekier in aven bruinen kakker, veur e nominetje

 
At 13 februari, 2007 14:54, Anonymous Anoniem said...

Mistal krijg ik wel ewa mier vor mijn tetten te lotten zien, maar allée tis goe vor iene kier.
Zondag om 6 uur smergens op de groete met.
Ge go nie weten wa da ge ziet.

 
At 13 februari, 2007 19:51, Anonymous Anoniem said...

Mijn tetten die WIL je niet zien. In alcohol drinken kun je me niet verslaan, en in een goed gesprek ben ik met carnaval niet geinteresseerd, maar als ik een nominetje krijg, dan maak ik weer een mooie foto zoals op je blog van 7 februari! Zondag zelfde plaats? Tot dan!

 
At 13 februari, 2007 22:11, Blogger Rimbaloe said...

@de familie Ringoir: ook familie van Nicole? Alleszins, als je na carnaval nog geen nominetjen hebt, stuur me een mailtje dan, ok?

@zwarte tijger: zondag om 6 uur gaat er nog niet veel volk staan op de Mert. Je bedoelt maandagochtend ongetwijfeld.

@Djeezes: ik wil uw tetten idd niet zien, maar ik wil altijd met mijn zuster een pintjen drinken.

 
At 14 februari, 2007 08:28, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloeken,

ik em gien tetten allien è klein pisjeloeken, is da oeik goed azek a da toein ver é nominetteken ?

Franksken

 
At 23 februari, 2007 17:07, Anonymous Anoniem said...

beste , rimbaloe

proficiat mé a prestosje !!!
k'em a persoeinlijk ni tegen gekommen mor ben via via oan a nominette oan geroakt en ierlijk gezeit kvind ien van schoeinstje en origineelste van gans t'joar !!!
K'ben nog ni lang begonnen mé nominette te verzoamelen!! verzoamelde goi oeik mss ???
P.S. neie ben gien famile van nicole :-) Petank sympathiek mensj!

vele groentekes

 
At 25 februari, 2007 22:50, Blogger Rimbaloe said...

yordi, mail mij anders eens op rimbaloe@pandora.be

groetjes

 

Een reactie posten

<< Home