woensdag, januari 31, 2007

Ruziemakers

De gemoederen raken de laatste dagen nogal verhit op dit blogje. Met name in de comments wordt er wat over en weer gegooid met modder. Nu, een beetje commotie af en toe kan geen kwaad, dus ik voel zeker geen noodzaak om bepaalde dingen te beginnen verwijderen. Wat niet is kan echter nog komen. In tussentijd zou ik zeggen: ga gerust door waarmee jullie bezig zijn. Ik volg alles wel op, ergens vanachter in de zaal.

Ik mis de tijd dat de ruzies nog een erotisch tintje met zich meebrachten. Witte Wendy en haar zus Zwarte Kelly, die hier regelmatig een comment plaatsten, lijken wel van de aardbodem verdwenen. Zou Wendy haar condoom over de haag gesmeten hebben? Zou Kelly op het slechte pad geraakt zijn? Misschien is Wendy wel zwanger en wil ze komaf maken met haar troebel verleden. Ik kan er enkel maar naar gissen. Ook hier zit ik vanachter in de zaal. Ik denk dat er in Wendy haar zaal nochtans al veel volk gezeten heeft.

Ikzelf ben er echter nooit gekomen...

3 Comments:

At 31 januari, 2007 23:06, Anonymous Anoniem said...

Wat een commentaren sech, die Anonymous lijkt me wel een klootzakje. Kunnen we die niet gewoon wandelen sturen, allez, hem blokkeren of verwijderen? Dan zijn we toch al van ene lastpak af.

 
At 31 januari, 2007 23:17, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe, ik verdenk je er van die commentaren allemaal zelf te plaatsen om zo wat leven in de brouwerij te krijgen. Het geeft je zelfs de kans er een artikel aan te wijden, de dag nadien. Alweer de writer's block op schalkse wijze verschalkt, als het ware.

 
At 01 februari, 2007 20:44, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe ik denk gewoon dat je die mensen inhuurd,om saaie momenten toch weer eens wat vuur te geven!

 

Een reactie posten

<< Home