dinsdag, januari 23, 2007

Drukke dag

Vandaag geen artikel hier op deze blog. Jeanneken, de stikster van onze Carnavalkostuums, verwacht me en ik heb nu eenmaal geen artikels op overschot. Het scheelde trouwens niet veel of mijn blog was de rest van de maand zowiezo uit de ether. Neen, niet omwille van de bijwijlen banale inhoud, maar simpelweg omdat mijn dictatoriale provider mij aanmaande extra verkeer bij te kopen. Indertijd, toen ik nog maar 3 lezers had, stelde dit probleem zich niet, maar nu ik de grens van 7 unieke bezoekers per dag gebroken heb, ben ik over mijn maandlimiet gegaan. Er zat dus niets anders op dan af te dokken. Met dank aan de webmaster van voetbalclub Dender die mijn URL en matchverslag van de bekermatch ook op de homesite van de ploeg geplaatst heeft. Nen dikken one shot deal met resultaat. Ik stuur de rekening wel door Luc :)

Vorige week ben ik ook vermeld in het krantje van mijn werkgever op een oplage van 50.000 exemplaren of daaromtrent. Maanden geleden, toen ik pas begon te bloggen, stond daar immers een oproep naar werknemers die een blog hadden. Ik, domme kloot, meteen gereageerd. Wat echter niet de afspraak was, is dat ze mij met naam en toenaam zouden vermelden en daarnaast, ik citeer: "op een humoristische en soms pikante manier geeft hij zijn kijk op het dagelijkse leven, het leven zoals het is, maar dan anders". De bijgevoegde URL was nog mijn oude. Als je daarheen surft, lees je meteen dat je een gratis orgasme kan bekomen. Pikant is dus nog een understatement. Gelukkig is mijn imago op het werk toch al om zeep en evenzeer gelukkig leest haast niemand dat krantje tot in de puntjes.

Maar dat kan mij allemaal niet veel schelen. Ik heb al meer lezers dan ik mensen ken en ze blijven terugkomen. En bovendien geven ze mij inspiratie om toch artikels te schrijven als ik geen tijd heb. Wat me er doet aan denken dat ik allang bij Jeanneken had moeten zijn. Ze zal weer klagen en zagen. Maar dat doet ze graag, en dan kunnen wij zielig doen en heeft ze spijt. Als ze spijt heeft doet ze alles voor ons en dat hebben wij dan weer graag. Het leven kan toch simpel zijn he.

8 Comments:

At 23 januari, 2007 20:27, Anonymous Anoniem said...

Doe jeanneken de groeten van mijnen gebuur.

 
At 23 januari, 2007 20:28, Anonymous Anoniem said...

Ik ken geen Jeanneken. Alleen nen Jean de kleermaker... zou het kunnen???

 
At 23 januari, 2007 23:15, Anonymous Anoniem said...

ja, ja, rimbaloe, haast niemand op je werk leest dat krantje, zei je. "Haast niemand"!!! Maar hier en daar zijn er toch die je opgemerkt hebben. Maar wees gerust, ik zal het niet verder vertellen. (tegen betaling van een paar pinten, uiteraard...)
En nu maar je kop breken over wie dit zou kunnen geschreven hebben???

 
At 23 januari, 2007 23:38, Anonymous Anoniem said...

allé... rimbake... of ge zijt ne rappe of ge zijt ne late he... maar voor iemand die niks te schrijven had hebt ge toch veel woordekens gebruikt...

 
At 24 januari, 2007 12:37, Anonymous Anoniem said...

zeg geertje,

zou je nu ook iets kunnen vertellen over het aalsterse kaarten verkoop!echt daar kun je toch iets op vinden zeker,dat de politiek in aalst zo slecht in elkaar zit???

vraag mij af of vrouwtje dit ook allemaal leest?

echt ik heb nog 100 ideeën om over bezig te zijn,

 
At 24 januari, 2007 14:06, Anonymous Anoniem said...

Spoiteg dagge gisterenavond zu rap weg moest ein menne sis...

Jeanneken Priem

 
At 24 januari, 2007 20:57, Anonymous Anoniem said...

Die Jeanne, das een goeie, jong. In den tijd, toen ik nog mager was en als model zo af en toe eens wat bijverdiende - ik moet 8 geweest zijn - dan heb ik met haar modeshows de ganse wereld afgereisd. Man, ik heb het allemaal gezien, de mooiste plekjes op aarde, Nieuwerkerken, Herdersem, Terjoden en ene keer zelfs Liedekerke...
Mooie herinneringen...

 
At 24 januari, 2007 22:23, Blogger Rimbaloe said...

stifken, ik zal u ne gastcolumn geven...

 

Een reactie posten

<< Home