donderdag, januari 18, 2007

Good advice Part 2

"Je praat nogal vaak over sex en kak en dat soort dingen."
Tja, misschien dan toch een anale fixatie? Het verkoopt alleszins en is plezant om over te schrijven. Ook al heb je af en toe een verwarde ziel die denkt dat ik sexueel gefrustreerd ben.

"Je moet schrijffouten vermijden."
Ik ben kommaneuker op gebied van taal dus je zal al hard moeten zoeken om hier ooit een schrijffout te vinden. Het is wel zo dat ik bepaalde woorden vervlaams. Hollandse (eigenlijk Duitse) woorden zoals sowieso of uberhaupt komen er bij mij zowiezo niet in...

"Je moet reclame maken via een groot medium."
Moeten is dwang en schijten (scheiten kan ook volgens Jomme) is den afgang.

"Je moet oppassen dat je geen processen aan je been hebt."
Nog zoiets. Ik tracht wel enigszins op te letten wat ik schrijf en over vrienden of over mijn werkgever zal ik nooit kwetsende dingen schrijven (indien ik het toch doe, oprechte verschoning), maar voor de rest geen zelfcensuur. If you can't take the heat, stay out of the kitchen. This is my kitchen!

"Je moet ervoor zorgen dat iemand een proces tegen je aanspant."
Ja maar zeg, wat is het nu?

"Je maakt de carrière van mijn zoon kapot."
De moeder van Rudy Silvester toen ik zei dat er schimmel op haar confituurtaart stond. Dat ze verdorie een proces tegen me aanspant!

3 Comments:

At 19 januari, 2007 00:34, Anonymous Anoniem said...

Elke avond wacht ik vol ongeduld op je kooktips, maar ik blijf op m'n honger zitten... Waar wacht je op? Ik wil elke dag iets nieuws proberen.

 
At 19 januari, 2007 09:39, Anonymous Anoniem said...

Je maakt de carrière van mijn poulain kapot!

 
At 19 januari, 2007 13:41, Anonymous Anoniem said...

Als je ook al komma's begint te neuken (of het nu op taalgebied is of een ander gebied) vrees ik toch dat je seksueel gefrustreerd bent.

 

Een reactie posten

<< Home