woensdag, januari 17, 2007

Good advice Part 1

In die 4 maanden dat ik ondertussen deze blog dagelijks van voedsel voorzie, heb ik hieromtrent nogal wat opmerkingen en tips gekregen. Sommige daarvan heb ik vriendelijk naast mij neergelegd, maar met andere heb ik wel degelijk rekening gehouden. Jaja, soms durf ook ik wel eens water bij de wijn doen.

Hieronder een greepje:

"Rimbaloe, uw artikel is te lang."
Dit kreeg ik te horen na mijn allereerste bericht. Niet leuk uiteraard, maar wel 100% de waarheid. Zeker als je nieuwe lezers wil aantrekken. Als ik op een blog terechtkom die ik niet ken, en ik zie daar al meteen een ganse boterham verschijnen, klik ik meteen verder. Sorry mates.

"Rimbaloe, uw artikel was zo kort vandaag."
Tja, da's dan de keerzijde. Voor mensen die mij, en de situaties waarin ik me soms bevind, wat kennen, is het leuker als ze iets langer kunnen lezen. Again sorry mates. Eens ik 5000 lezers per dag heb, zal ik wekelijks een roman schrijven voor jullie.

"Je bent sexueel gefrustreerd."
Deze opmerking kreeg ik afgelopen weekend van een goede vriend. Hij snapt er dus duidelijk niets van. Sexueel geobsedeerd misschien, maar zeker niet gefrustreerd. Hoewel, waarschijnlijk toch een beetje.

"Het is al twee dagen geleden dat je nog een bericht geplaatst hebt."
Ik merk duidelijk dat er vooral in de week gelezen wordt, terwijl iedereen op het werk zit. Bij deze is het bewezen dat bloggen aanzienlijke economische schade veroorzaakt. In het weekend durf ik al eens wat minderen, dat geef ik toe. De hard core lezers komen toch steeds terug, so no worries for me.

"Je moet stoppen met ons Wendy, die vuile slet, hier een forum te geven."
Zwarte Kelly leeft duidelijk in onmin met haar witharige zus.

De rest volgt morgen want anders wordt dit tekstje weer te lang :)

3 Comments:

At 17 januari, 2007 23:17, Anonymous Anoniem said...

Hmmm, Rimbaloe, als je artikel echt lang is, mag je mij wel eens komen volschrijven hoor!

 
At 18 januari, 2007 11:30, Anonymous Anoniem said...

ach... je schrijft toch lekker zo lang of zo kort als je zelf wil... of zo boeiend of saai als je zelf wil... vrijheid blijheid... het is jou log en als iemand het lezen wil ok... wil die dat niet... opzouten dan maar he...

 
At 18 januari, 2007 20:23, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe,

Geobsedeerd en gefrustreerd! BTW hoe zit het met mijn toegangskaarten voor de prinsenverkiezing......

 

Een reactie posten

<< Home