donderdag, januari 11, 2007

Bijna feest

Dit is bericht nr 99 dat ik hier plaats. Toen ik eind september begon te bloggen, had niemand uit mijn naaste omgeving, ook ikzelf niet, gedacht dat ik het zo lang zou volhouden. En ik ben verre van uitgeschreven hoor. Inspiratie genoeg, hoewel het me soms aan zin ontbreekt om dit werkelijk in leesbare tekst om te zetten.

Zo af en toe krijg ik van vrienden eens de vraag waar ik toch al die tijd blijf halen om te doen wat ik doe. Ik ben immers getrouwd en heb twee kindjes en een full time job. Vrienden of niet, ik vind dit een belachelijke vraag. Ik hoef toch ook niet te weten waar zij hun tijd halen om te sporten, om boeken te verslinden, om een gans weekend hun lijf vol te zuipen, om naar elke soap op TV te kijken, om naar de hoeren te gaan, enz.

Het komt erop neer dat je gemakkelijker iets kan verwezenlijken en er tijd voor kan vinden, wanneer dit een passie is. Voor sommige mensen is naar de hoeren gaan blijkbaar een passie. Dure hobby als je het mij vraagt. Dan toch liever schrijven hoor. Dat is veel goedkoper en je mag zelf kiezen wanneer je je lading lost.

Morgen of overmorgen of ergens volgende week vinden jullie hier een greep uit het assortiment tips en opmerkingen die ik al gekregen heb om mijn blog aantrekkelijker te maken...

6 Comments:

At 12 januari, 2007 10:03, Anonymous Anoniem said...

Gouden tip: blote tetten!!!

 
At 12 januari, 2007 19:01, Anonymous Anoniem said...

Inderdaad, seks verkoopt. Dat weten ze bv. bij de Flair ook al en jouw publiek is dan nog eens minstens voor de helft mannelijk.

Nog tips:

- organiseer eens een kwisvraag voor de vrouwen onder ons; 't is op je blog altijd raden naar 'wie de foto van die knappe vrouw is'; graag eens ook een knappe vent

- beledig je vrienden of je lezers niet

- taalfouten in blogs zijn te vermijden: 't is niet zowiezo maar sowieso.

- kan je geen link maken om rechtstreeks een babbeltje te slaan met de mensen die op hetzelfde moment je site bezoeken? Kwestie van over u te kunnen roddelen ;-)en anders ook wel fijn

Anders: goe bezig man!!

 
At 12 januari, 2007 21:32, Anonymous Anoniem said...

Euh... denge...

 
At 12 januari, 2007 22:46, Anonymous Anoniem said...

Een dagelijkse, eenvoudige kooktip, daar word ik warm van. Iets om het water van in de mond te krijgen, iets om je vingers bij af te likken. Weg met al die verwijzingen naar sex; het mag ook wel eens gaan over stevige kneedtechnieken voor brooddeeg, desserttips met mango's of perzikken, of aardbeitjes even gedoopt in hete witte chocolade... Hmmm... Hoe doet men het snelst de komkommer of de wortel zijn jasje uit? Hoe kom je snel tot een canapeetje met gerookte paling? Wat dacht je van asperges in boter? De vlam in de pan. Lekker, stevig kokkerellen, 't is niet altijd voor de poes.

 
At 13 januari, 2007 10:58, Anonymous Anoniem said...

Geertrui, en jij slikt dat allemaal zonder probleem?

 
At 13 januari, 2007 14:35, Anonymous Anoniem said...

Als de keel goed gesmeerd is, slik ik zowat al wat lekker is door...

 

Een reactie posten

<< Home