woensdag, januari 03, 2007

Geile bokken

Eindelijk is het bewezen. Telkens ik een schoon madam op mijn blog plaats en aan de lezers vraag te raden wie het is, schieten mijn statistieken de hoogte in, en als ik de comments er zo even op naga, blijkbaar andere dingen ook (Roedie, het is u gegund hoor). Het ging hem dus inderdaad over Danica McKellar, die, geloof het of niet, vandaag haar 32ste verjaardag viert. Zij speelde in de meest ontwapenende sitcom aller tijden "The Wonder Years" de rol van Winnie Cooper, het zwartharig preuts ding en beste vriendinnetje van Kevin Arnold. Vandaag de dag is ze blijkbaar heel wat minder preuts...

Tijdens het googelen kwam ik nog wat andere dingen te weten over deze serie. Zaken die al heel ver in het geheugen zaten. De leraar sport had de meest intrigerende naam die je je als zestienjarige maar kon voorstellen: coach Cutlip. Daar hoef ik alvast geen tekeningetje bij te maken. Robert Picardo, de man die deze rol voor zich nam, schitterde enkele jaren later ook als holodokter in de cultreeks Star Trek Voyager, iets wat mij als trekkie niet eens opgevallen was. Vreemd....

Tot zover het maandelijks lesje televisie.

5 Comments:

At 04 januari, 2007 15:25, Anonymous Anoniem said...

amai, wa's dat die dikke winnie van de wonderjaren ?? straf :-)

 
At 04 januari, 2007 22:03, Anonymous Anoniem said...

Diene Kevin deed mij altijd aan mijn klein broerken denken.

 
At 07 januari, 2007 06:59, Blogger Tjoff said...

Robert Picardo is een zalig acteur. In ST. VOY. speelt hij een heerlijk sarcastische rol.

Kan het zijn dat die kerel naast "Winnie Cooper" met zijn harrypotterbrilletje tegenwoordig bekend is als the one and only "Marilyn Manson"?

 
At 07 januari, 2007 12:32, Anonymous Anoniem said...

Tjoff, wat je zegt is idd een verhaal dat af en toe eens rondgaat. Ik zal het eens opzoeken en er een artikeltje over schrijven :)

 
At 07 januari, 2007 13:10, Anonymous Anoniem said...

Haha, Winnie Cooper, waar is den tijd? Dat was inderdaad een vroege natte droom van veel leeftijdsgenoten en die droom zal blijkbaar alleen maar natter geworden zijn!

 

Een reactie posten

<< Home