vrijdag, december 22, 2006

Weg met de landmijnen

Sinds enkele dagen loopt op Studio Brussel de "Music For Life" actie. Drie bekende Stubru presentatoren maken gedurende gans de week non-stop radio vanuit het Glazen Huis op het Martelarenplein in Leuven. Iedereen kan plaatjes aan-vragen, bieden op veilingen en nog veel meer. En de opbrengst van dit alles gaat integraal naar het landmijnenprogramma van het Rode Kruis. Deze blog draagt ook zijn steentje bij. Daarnet hebben we al in opdracht van één van mijn trouwste lezeressen en liefste collega Tinneke Verlooy (en haar gulle sponsor en echtgenoot Philippe) de gouden plaat van Admiral Freebee binnengehaald, maar we gaan verder...

Vlaanderens populairste blog is op zoek naar een nieuwe sidekick. Jim De Bril, de man die tot op heden deze rol vervulde, heeft sinds het slagboomincident van eergisteren, het land eensklaps dienen te verlaten. Ik ben dus wanhopig op zoek naar een nieuw vast personage. Voel jij je geroepen? Wil jij onsterfelijk beroemd worden? Bel me, schrijf me en zeg me wat dit je waard is. Je gulle bijdrage gaat integraal naar het Rode Kruis.

Cause it makes a difference, cause you make a difference...

9 Comments:

At 22 december, 2006 14:25, Anonymous Anoniem said...

Keuze genoeg Rimbaloe,

Neem bv. Jim Jerjammen, Pino Pellepaut of Pries Pragier, deze zijn goede substituten.

Groetjes uit de Caraïben,

JDB

 
At 22 december, 2006 15:38, Anonymous Anoniem said...

Ik bied 5 EUR voor die gastrol. Zijn daar nog andere voordelen ook aan verbonden?

 
At 22 december, 2006 19:27, Anonymous Anoniem said...

Ik betaal 4 EUR. Dit is toch zo een veiling van "het laagste unieke bod wint" he?

 
At 22 december, 2006 20:10, Anonymous Anoniem said...

Beste,

ik ben helemaal gratis ter uwen beschikking. Volgens mij ben ik dan toch de laagste bieder en kan onmogelijk iemand beter doen niet? (ik heb er nooit wat van gesnapt van dat concept)Ik beloof het volledige bedrag over te maken aan StuBru.
Uniek ben ik bovendien ook. Zoals Leen is er maar één.

 
At 22 december, 2006 21:11, Anonymous Anoniem said...

groeten uit Serskamp.

 
At 23 december, 2006 00:23, Anonymous Anoniem said...

Kan je dat goud van die gouden plaat omsmelten om er een aantal ringen of zo van te maken?

 
At 24 december, 2006 13:02, Anonymous Anoniem said...

Geachte heer Rimbaloe,
Mijn client zou graag uit de spotlights blijven en aarzelt niet om gerechtelijke stappen te ondernemen indien zijn privacy zou geschonden worden.
Hoogachtend,
Advocaat van Pino Pellepaut

 
At 24 december, 2006 18:40, Blogger Rimbaloe said...

Waarom heeft Pino Pellepaut dan 134 EUR veil voor een gastrol???

 
At 25 december, 2006 10:21, Anonymous Anoniem said...

om u eens goed liggen te hebben natuurlijk ;-)

 

Een reactie posten

<< Home