dinsdag, december 19, 2006

Time has come

Het is weer kerstkaartjestijd. Nog nooit in mijn leven ben ik er in geslaagd deze tijdig af te leveren. Meestal komen ze zelfs na Nieuwjaar aan. Dit jaar breek ik resoluut met die slechte traditie. Klein detail: ik moet er nog aan beginnen en heb absoluut geen inspiratie, maar als de druk toeneemt, neemt de creativiteit evenredig toe. Dus in de loop van de komende dagen zullen jullie het exemplaar 2007 hier mogen aanschouwen in wereldprimeur.

In afwachting hiervan alvast editie 2006. Leuk detail, het origineel is eigenlijk een foto van mijn betovergrootouders en hun 10 (die bende konijnen toch) kinderen. En ja, er is weer een leuk wedstrijdje aan gekoppeld. Wie als eerste de 11 namen van de beroemdheden op de foto kan raden, krijgt een gratis "Rimbaloelover" T-shirt cadeau (verzendingskost van 25 EUR niet inbegrepen).

Succes iedereen! Moge de beste winnen.

2 Comments:

At 20 december, 2006 00:42, Anonymous Anoniem said...

Ik heb ze allemaal behalve dat vreemd wezen naast Lora (uiteraard langs de linkerkant vanuit mijn standpunt). Geen t-shirt dus.

 
At 22 december, 2006 11:15, Anonymous Anoniem said...

Diene lelijkaard in het midden die neerzit ken ik ook niet echt :)

 

Een reactie posten

<< Home