woensdag, december 06, 2006

Nog meer te koop

Nu we toch de commerciële toer aan het opgaan zijn, op aangeven van een notoir Aalsters Carnavalist en muzikant -nog steeds op rechteroever vertoevend, wat op zich waarschijnlijk wel beter is dan niet eens meer in Aalst zelf wonend- kunnen jullie hier nog twee dagen meedingen naar een prachtige single van ons aller Rudy Silvester. Midden jaren 80, u weet wel, toen mijn generatie schaam-haar begon te krijgen, begon dat van Rudy reeds uit te vallen. Voor de rest hebben die 20 jaar geen vat gehad op hem. Hij ziet er vandaag nog even aantrekkelijk uit als toen. Althans toch volgens zijn moeder, die nog steeds van harige confituurtaart houdt.

Dit berichtje werd lang overwogen en in alle stilte voorbereid. Het is immers mijn 73ste. Op zich hoeft daar niets bijzonders aan te zijn, doch vanaf nu is het exact evenveel dagen aftellen naar het belangrijkste evenement van het jaar voor enkele tienduizenden op deze aardbol. Op 18 februari is het immers weer... Aalst Carnaval. En hoezeer ik besef dat dit voor een aantal lezers misschien wel een nonevent is, kan ik moeilijk mijn roots verloochenen. Vanaf nu zullen jullie regelmatig een artikeltje hieromtrent zien verschijnen. Jullie zullen het ongetwijfeld weer met veel plezier lezen en wie weet kan ik sommigen onder jullie overtuigen om onze stad toch eens te komen bezoeken tijdens één van die dagen. Ik beloof dat ik jullie dan persoonlijk me een pintje zal laten trakteren. Op mijn communiezieltje!

De toon is bij deze dan ook officieel gezet...

8 Comments:

At 07 december, 2006 22:30, Blogger pierre du coin said...

Misschien krijgt rudy silvester wel een gastrolletje in de nieuwe film van de andere sylvester?

 
At 07 december, 2006 23:07, Anonymous Anoniem said...

Lora, ben jij dat op die foto van Pierre du Coin?

 
At 07 december, 2006 23:09, Anonymous Anoniem said...

Volgens mij is dat Pierre Du Coin zelf

 
At 08 december, 2006 07:45, Anonymous Anoniem said...

Rimba,

Rudy vindt het zeer fijn dat steeds reclame maakt voor hem, uit waardering en sympathie is hij dan ook altijd te vinden om voor jouw eens een gastoptreden te doen bij gelegenheid voor een spot-prijsje (50 €). Je kan hem bellen op het nummer 02/452.48.56 (liefst 's avonds - zoniet heb je zijn moeder aan de lijn en die kan je moeilijk verstaan, Rudy daarentegen)

Zeker geen bloemen voorzien na het optreden ! Rudy is steeds met de fiets en sleurt dit niet zo graag mee naar Asse.

Groeten

Oscar

 
At 08 december, 2006 10:17, Anonymous Anoniem said...

Hoe zullen we het groepje verklede bloggers dan noemen? De "zatte-vlaamse-blog-harmoniekes"?
Ik neem het in elk geval nog even in overweging om op deze uitnodiging in te gaan...LOL

 
At 08 december, 2006 11:33, Blogger gypsy said...

dat van dat pintje onthoud ik hoor :-)

 
At 08 december, 2006 23:40, Anonymous Anoniem said...

Oscar, 50 EUR mijn ballen. Rudy is nog steeds niet in het Euro tijdperk gestapt (evenmin in het Ero tijdperk). Zijn prijs is 1500 BEF en als je het optreden niet goed vindt, is hij zelfs tevreden met minder. Ge hebt er u laten opleggen :)

 
At 11 december, 2006 07:46, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe, ik aag aa persoeinlèk verantwoerdelèk as Oilsjt mè vasteloavet weer oeverspoeltj wert deer vremde soert oit onnoeizele proches gelèk Denjerlieë, Lebbeek, Oljtert of (godbewoormè) Eirremonne. Gardavoo ein kameroot!

 

Een reactie posten

<< Home