maandag, december 04, 2006

Time to say goodbye

Groot was mijn verbazing deze avond toen ik bij het thuis-komen merkte dat er een postpakketje bezorgd was. Aan de discretie te zien dacht ik eerst dat het de nieuwe Tarzan van mijn vrouw was, doch niets was minder waar. Het bleek, tromgeroffel alom, de nieuwe voeding van mijn kabelmodem te zijn. Jawel, gisterennamiddag de panne gemeld en vandaag al aangekomen met taxipost. Zeg nu nog eens dat het daar op de Telenet helpdesk allemaal losers zijn. Onvoorstelbaar snelle levertijd voor iets dat 100% gratis is. En bovendien werkt mijn internet nu opnieuw.

De genaamde Witte Wendy die me via deze blog het voorstel deed mijn kabeltje bij haar te komen inpluggen moet ik bij deze vriendelijk, doch kordaat, afwijzen. Elektriciteit en vocht zijn immers dingen die niet echt samengaan en trouwens, mijn kabeltje is niet dik genoeg vrees ik. Toch bedankt voor de invitatie en verder blijven lezen zou ik zo zeggen.

Vanavond viel het doek over Expeditie Robinson 2006. Wat hier en ook hier door mezelf aangekondigd werd is bewaarheid geworden. Olga Urashova mag zich de terechte winnaar noemen. Gamer Lenny was intrinsiek ongetwijfeld de beste, maar heeft zich met zijn killersmentaliteit in extremis zelf de dieperik ingeduwd. Lieve Olga, proficiat! Je hebt het dubbel en dik verdiend, en dit is voor de verandering eens geen woordspeling naar je borsten. Toch scheiden hier en nu onze wegen. Ik heb de taak van voorzitter van je Vlaamse fanclub steeds naar behoren uitgevoerd. Het feit dat je me geen kaartjes hebt bezorgd voor de finale, daarmee kan ik nog leven. Maar dat je het niet nodig vond me te vernoemen als de man die op zijn eentje 2000 geile Vlaamse mannelijke maagden opgetrommeld heeft om vanavond voor je te stemmen, vind ik niet niet door de beugel kunnen. Bij deze ontbind ik dan ook de fanclub. De ontmoetingsdag volgende zaterdag zal niet meer plaatsvinden. Je zal je nieuwe lingerie ergens anders moeten showen. Ik haal er (allebei) mijn handen af. Het heeft geen zin me nog te bellen of te mailen. Het ga je goed.

8 Comments:

At 04 december, 2006 23:52, Anonymous Anoniem said...

Rimbalou, Ik zal always van je houden. Ze hebben deze lieve woorden gecut uit de live uitzending. Het was not my intention je not te bedanken. Hopelijk kan je forgive me. Can I still come with you on saturday?

 
At 05 december, 2006 00:36, Anonymous Anoniem said...

Olga, you can come on me!

 
At 05 december, 2006 02:03, Anonymous Anoniem said...

Niet voor het een of het ander, maar ik ben ook uitermate tevreden over de dienstverlening van Telenet. Als het goed is, zeg ik het ook.

 
At 05 december, 2006 10:41, Anonymous Anoniem said...

start nooit een fanclub voor een ander, alleen voor jezelf, oh "grote rimba"... wie een club graaft voor een ander zal er zelf in vallen...

 
At 05 december, 2006 13:42, Anonymous Anoniem said...

Rimba,

Wat betreft Rudi Silvester, 'k weet dat je grote fan bent ! Al eens op www.yezzz.be gaan kijken zijn platen zijn er tegen een "spot"-prijsje te verkrijgen, het ga je goed nominettenverzamelaar !

Oscar

 
At 05 december, 2006 21:41, Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat die Tarzan nog niet kapot is, hij (ik veronderstel dat Tarzan van het mannelijk geslacht is, hij leek in elk geval toch sterk op een mannelijk geslacht) heeft een serieuze jaap (sic) uit ons gezinsbudget genomen. Check misschien voor alle zekerheid de batterijen eens. Lora kennende is Duracell een beter idee dan die chinese batterijen die standaard meegeleverd worden.

 
At 05 december, 2006 22:27, Blogger Rimbaloe said...

Het valt op dat Lora de laatste tijd wel heel erg vroeg gaat slapen...

 
At 05 december, 2006 22:44, Anonymous Anoniem said...

Die seismische activiteit in Denderleeuw zal dus ook wel niet uit de grond komen. Toch maar oppassen met tsunami's. Me Tarzan, you Lora.

 

Een reactie posten

<< Home