zondag, november 26, 2006

Officiële mededeling aan de heer Ollie, frequent commentator op deze blog

Geachte heer Ollie, in verband met de polemiek die u gestart heeft op deze blog, aangaande de eigendomsrechten op het managerschap van de heer Rudy Silvester, wonende te Asse, wens ik u mee te delen dat ik, in de korte periode dat ik zijn belangen waarneem, er in geslaagd ben zijn carrière terug de goede richting in te duwen. Getuige daarvan zijn optreden vandaag, zondag 26 november, in het Eén programma Willy's en Marjetten. Amper een week geleden werd door mij op deze eigenste blog reeds aangekondigd dat zijn nieuwe single "Het is zo goed bij jou te zijn", een ongekende monsterhit zou worden. Wel, beste heer Ollie, Veni, vidi, vici, u mag beschikken. Bij deze trek ik me ook officieel terug uit de showbusiness en ga ik me opnieuw wijden aan mijn grote passie: het verzamelen van levende//////

3 Comments:

At 26 november, 2006 23:46, Anonymous Anoniem said...

het verzamelen van levende streepkes? Slasjes? Toch niet uwen oerslasj gevonden?

 
At 27 november, 2006 08:08, Anonymous Anoniem said...

Vreemd toch, dat dit welbepaalde optreden reeds 4 weken geleden werd opgenomen, terwijl jij nu toch al een volle week zijn zaken behartigt. De teletijdmachine van professor Barabas eens mogen gebruiken, Rimbaloeken?

 
At 28 november, 2006 00:31, Anonymous Anoniem said...

Niets meer dan noodkreten van een gefrustreerde ex-manager zeg ik u.

 

Een reactie posten

<< Home