maandag, november 20, 2006

Voor al uw gaatjes groot en klein...

Deze mens staat vanaf heden als wallpaper op mijn PC, en dit tot de dag dat ik naar de tandarts ga. Enkele weken geleden kon ik plots (en voorlopig gelukkig slechts tijdelijk) geen kou meer verdragen aan één van mijn voorste snijtanden, en gisteren-ochtend bij het ontwaken bleek ik een stukje van een hoektand kwijtgespeeld te zijn. Op zich geen probleem, maar het schuurt nogal tegen de tong, waardoor deze er wat rood begint uit te zien (woehaha, humor van de onderste plank). Nu, ik denk dat het dringend tijd wordt voor mijn jaarlijkse check-up. De laatste dateert ondertussen al van 1998 en die daarvoor van ergens midden jaren 80, toen sommigen onder jullie nog in vaders balzak woonden. Ik heb het geluk dat ik door God gezegend ben met een gaaf gebit, om van mijn donkerbruine ogen waarin men gemakkelijk verdwaalt maar te zwijgen. Dan heb ik het ook nog niet gehad over mijn atletisch gevormd en strakgetraind lichaam en mijn gigantische "due to content international blogging authorities have deleted original quote".

Dus geen ijzer of andere vreemde metalen in/aan mijn gebit. Misschien loop ik al jaren rond met gaatjes waarvan ik het bestaan niet weet, gaatjes die smeken om gevuld te worden.
Damn, waarom slaag ik er nu nooit eens in een zedig artikel te plaatsen?

Ik stond gisteren dus op met een stukje afgebroken tand. Zaterdagnacht een redelijk zwaar feestje gehad en wie weet wat heb ik allemaal uitgestoken. Ik heb nochtans geen gaten (wat een mooie woordspeling Rimbaloe). Alleszins, als ik het niet zelf afschaaf, zit er slechts één ding op: een bezoekje aan de tandarts. Ik ben er nochtans niet gek op, mensen die in je lichaamsholtes zitten met hun vingers of andere voorwerpen waarvan sommige kunnen spuiten.
Enkele jaren geleden diende ik eens een allergietest te ondergaan. Aan de hand van druppeltjes vloeistof en daarin een prikje, kan men aantonen op welke stoffen je reageert. Na 8 van de 24 prikjes heb ik wijselijk gevraagd de behandeling stop te zetten wegens neiging tot ontbijtteruggave. Op dat moment waren we al tot de conclusie gekomen dat ik allergisch ben aan huisstofmijt en vogelen.

Waarmee wederom bewezen is dat de wetenschap niet onfeilbaar is.

6 Comments:

At 20 november, 2006 21:21, Anonymous Anoniem said...

low, very low
het wordt dringend tijd om dat niveau weer op te krikken

 
At 20 november, 2006 21:30, Anonymous Anoniem said...

Het wordt tijd om eens iets over auto-onderdelen te schrijven.

PS Ik heb gehoord dat rimbaloe.blogspot.com een optreden van Rudy Sylvester (de enige echte) heeft gesponsord.

 
At 20 november, 2006 21:44, Blogger Rimbaloe said...

Zelfs meer dan dat Rik. Rimbaloe.blogspot.com heeft vanaf heden zelfs het volledige management van Rudy overgenomen (achtergronddanseresjes inbegrepen).

 
At 21 november, 2006 09:07, Anonymous Anoniem said...

Hela makker, mijn werk niet afpakken, hé!

 
At 21 november, 2006 11:21, Anonymous Anoniem said...

Dan zal er binnenkort een gesigneerde CD van Rudy Sylvester te winnen zijn zekers?

Allez bedenk maar al een vraag.

 
At 21 november, 2006 15:28, Anonymous Anoniem said...

ik heb nu last van een geïrriteerd gehemelte, van té hete boulet van het frituur :s
kheb ook eens stukje tand verloren, vanwege knagen op een plastic fles, uit stress
kga elke 4 maanden naar de tandarts, heb er geen schrik van :)
grtjs roedi (niet sylvester)

 

Een reactie posten

<< Home