woensdag, november 15, 2006

Ohhhhhhhhhh dierbaar België

Uitzonderlijk een tweede bijdrage vandaag naar aanleiding van de interland België-Polen. We hebben het weer fantastisch gedaan vanavond. Omdat ik denk dat er morgen in de één of andere krant wel een cartoon zal opduiken hieromtrent, wil ik met de scoop komen:

zou Mariusz O. de match ook bijgewoond hebben en zou hij op dit moment aan het nagenieten zijn van de overwinning van zijn land?

Wie mijn idee pikt, zal een advocaat op zijn dak krijgen. Ik geef echter toe dat ik open sta voor financiële compensaties. U weze gewaarschuwd.

2 Comments:

At 16 november, 2006 13:05, Anonymous Anoniem said...

o deerbaar belgië we kunnen niet meer winnen in den voetbal!

 
At 16 november, 2006 16:36, Anonymous Anoniem said...

dat was mijn idee. de advocaat is onderweg

 

Een reactie posten

<< Home