woensdag, november 22, 2006

Uit het leven gegrepen

Vandaag zal de geschiedenis in-gaan als de dag dat ik geen artikel kunnen schrijven heb. Het ontbreekt me immers aan tijd. Zometeen moet ik vertrekken naar de Gentse Zesdaagse. Wielrennen, u weet wel, mijn tweede biotoop. Zeer fascinerend.
Vandaag zal ook de geschiedenis ingaan als de dag waarop mijn vrouw 30 jaar geworden is. Lora (om privacyredenen weiger ik haar echte naam hier te grabbel te gooien), nogmaals welkom op tram drie. Ik hoop dat je blij bent met je ticket voor de Zesdaagse. Ik weet dat je niet echt een wielerliefhebber bent, maar toch, een gegeven paard kijkt men niet in de bek. Je krijgt er binnenkort uiteraard ook nog een feestje bovenop. Rudy Silvester, je favoriete charmezanger, heeft al toegezegd om te komen optreden. Allez soit, eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik u graag zie. Zie jij mij ook graag? Graag genoeg om morgenavond als ik thuiskom van het werk, een slaatje van lekkere mozarella en tomaten te bereiden, gekruid in een bedje van frambozendressing en afgewerkt met verse blaadjes basilicum?

Vandaag zal uiteindelijk de geschiedenis ingaan als een dag dat ik toch een artikel kunnen schrijven heb.

Vandaag zal simpelweg de geschiedenis ingaan, net zoals elke andere dag. Ik heb het ooit al geschreven, wij zijn louter passanten in de tijd. Tevreden mozarella-met-tomaat etende passanten.

7 Comments:

At 22 november, 2006 21:37, Anonymous Anoniem said...

PROFICIAT BIJ DEZE LORA!

Welk uur morgen?

JDB

 
At 23 november, 2006 16:23, Anonymous Anoniem said...

Passanten van de tijd die voortsnellen op de snelweg van het leven. Soms heb je geluk en loopt jouw snelweg samen met die van wat je kan omschrijven als een partner, soms heb je nog meer geluk en kruist jouw levenssnelweg meermaals die van verschillende partners. Wat elke van deze snelwegen gemeen heeft: het eindpunt!

 
At 23 november, 2006 21:39, Anonymous Anoniem said...

om van de files nog maar te zwijgen...

 
At 24 november, 2006 09:02, Anonymous Anoniem said...

Over files gesproken.. die Gentse Zesdaagse is een hel! Mijn vriendinnekes vinden ineens geen parkeerplaats meer om mij te komen bezoeken. Helemaal aan't vereenzamen ik!

En wel een beetje te, maar toch nog een heel gelukkige verjaardag aan Lora!

 
At 24 november, 2006 11:02, Anonymous Anoniem said...

Bij tomaat met mozarella hoort geen frambozendressing, maar eerder crême van balsamicoazijn. Laat dit een les zijn.

 
At 24 november, 2006 13:24, Anonymous Anoniem said...

@Dramoghe: ben jij een van die studenten die daar woont? Jullie beseffen toch dat de straat niet dient om fietsen te parkeren? Bij deze mijn excuses aan de eigenaars van die 5 fietsen die ik met mijn bumper 10 meter verplaatst heb.

@Ollie: dat recept komt van mijn teergeliefde moeder. Trust me, you don't wanna mess with that woman. Laat dit eveneens een les zijn :)

 
At 24 november, 2006 17:57, Anonymous Anoniem said...

You will always remember this day as the day you almost caught Captain Jack Sparrow

 

Een reactie posten

<< Home