woensdag, december 06, 2006

Commercial break

Het zwaard van Damocles hangt mij boven het hoofd. Ik word immers gestalkt en bedreigd, en dit reeds gedurende bijna een half jaar. Ik heb ooit eens iets beloofd aan een persoon en nu draag ik daar de gevolgen van. Deze persoon, ik zal hem hier Rik noemen, maar hij zou evenzeer Herman of Boudewijn kunnen heten, heeft een set autovelgen te koop, vier janten om precies te zijn. Hij verwacht nu dat ik hem laat meesmullen van het immense succes van deze blog, maar dan kent hij Rimbaloe niet goed. Het mogen dan nog prachtige metalen velgen zijn van het wereldvermaarde merk Masitaly en de banden mogen misschien wel in het pakket inbegrepen zitten, toch ga ik geen reclame beginnen maken. Ik heb het in het verleden reeds gezegd, dat is immers tegen mijn principes. Nochtans, het is de speciale reeks met 5 bouten die zeer zeldzaam is. Maar neen, ik doe het niet, ik weiger, ook al mogen de velgen voor amper 100 EUR van eigenaar veranderen en ook al is Rik bereid 10% commissie te betalen aan de persoon die hem een koper oplevert. Deze site blijft reclamevrij en ik blijf redactioneel onafhankelijk, willens nillens Rik, Herman of Boudewijn, willens nillens Woestijnvis.

Wat ik echter wel te koop wens aan te bieden is een tweedehands voeding voor een kabelmodem. Zeer mooi en erotisch design. Reeds lange bewezen staat van dienst. Moderne vormgeving waarbij het lijkt of de rubberen behuizing gedeeltelijk weggesmolten is. Komt uitzonderlijk met bijhorende brandgeur. Mag niet gebruikt worden terwijl u spots vervangt.
Speciaal voor de snelle beslissers dit extra aanbod: wie vandaag nog wenst deze zwarte voeding aan te schaffen, krijgt er gratis een Witte Wendy bij om het kabeltje à volonté bij in te pluggen. And once you go black, you never go back...

8 Comments:

At 06 december, 2006 23:14, Anonymous Anoniem said...

Sorry, ik heb hier niks mee te maken, hoor.

 
At 06 december, 2006 23:58, Anonymous Anoniem said...

Kelly, ge begint op mijn systeem te werken. Ons moeder zei het gisteren ook nog. Ze zei: "ons Kelly begint op mijn systeem te werken."

 
At 07 december, 2006 08:45, Anonymous Anoniem said...

Voor maar 100 euro... dat is veel te weinig. Volgens mij kosten die in het nieuw 10 keer meer.

 
At 07 december, 2006 10:47, Anonymous Anoniem said...

Ik heb anders nog een partij onzin te koop... zo goed als nieuw, maar één keer gebruikt aan een zachte prijs.
Misschien kunnen we een ruildeal sluiten?

 
At 07 december, 2006 15:26, Anonymous Anoniem said...

Fijn stukje

 
At 07 december, 2006 17:37, Anonymous Anoniem said...

Guy Beyens, ge hebt gelijk jong.

 
At 07 december, 2006 21:19, Anonymous Anoniem said...

Komaan Heidi, gooi alles op tafel wat je hebt...

 
At 08 december, 2006 10:09, Anonymous Anoniem said...

Alles...? Je beseft de draagwijdte niet van je voorstel...

 

Een reactie posten

<< Home