maandag, december 11, 2006

We zijn rijk.....NOT

Vorige vrijdag heb ik wederom niet gewonnen bij Euromillions, wat op zich geen probleem hoeft te zijn, gezien ik niet mee-gespeeld heb. Net zoals die 30 cafévrienden uit Moeskroen... Sinds zaterdag zijn het er nog maar 29, want vriendin de dagbladhandelaar was vergeten hun winnende cijfercombinatie te valideren. Zo maar eventjes 750.000 EUR per persoon zien ze zich op deze manier door de neus geboord. In ware Jean-Marie Dedecker stijl werd hen eerst de hemel beloofd om uiteindelijk in de hel te belanden.

Heel delicaat, steeds met dezelfde nummers spelen. Wij deden het thuis ook vroeger, echter zonder succes. Op een gegeven dag zijn we er mee gestopt en tot op heden heb ik nooit meer naar de winnende combinatie willen/durven kijken. Stel je maar eens voor dat jouw balletjes uitgetrokken worden. Je zou helemaal anders piepen. Gelieve de laatste twee zinnen niet uit de context te hmmm... rukken. Sorry Jomme voor mijn afwijkend taalgebruik, het zal inderdaad iets Freudiaans zijn.

Iedereen lijkt momenteel wel mee te willen spelen met Euromillions, en het moest er ooit eens van komen dat dit zou gebeuren. De bende gedupeerden heeft nu beslist om met hun laatste goedgekeurd kredietsaldo een advocaat onder de arm te nemen die van de directie van de Loterij eventjes een geste zal afdwingen. Yeah right, as if. Zulke tegemoetkoming zou het precedent van de eeuw creëren. Een stamp onder hun goedgelovige werkloze kont en in de toekomst wat minder op café.

En de krantenhandelaar besliste wijselijk dit weekend de winkel niet meer te openen. Dat mens zit waarschijnlijk ondertussen al op een tropisch eiland met 27 miljoen EUR in haar pollen.

7 Comments:

At 11 december, 2006 22:55, Anonymous Anoniem said...

Nooit in de lotto geloofd, maar dit systeem werkt dus echt wel. Ik word de nieuwe uitbater van gazettewinkel 'Viens Poupouleken' in Moeskroen. Die gasten van café 'Double Débil' vragen er gewoon om om nog eens gerold te worden.

 
At 11 december, 2006 23:48, Anonymous Anoniem said...

Winnen, zal ik doen. Betalen zullen ze doen.

 
At 12 december, 2006 01:14, Anonymous Anoniem said...

Dat café is de uiteindelijke grote winnaar; het krijgt er op slag een 30-tal zware drinkers bij... Santé.

 
At 12 december, 2006 15:10, Blogger Sana follia said...

Niet meegespeeld dus 6 euro gewonnen. Daar kan ik alleen mee op het strand van St-Anneke gaan zitten.

 
At 12 december, 2006 15:10, Anonymous Anoniem said...

en voor degenen die het nog niet wisten... ik heb de volgende winnende nummers hier in de kluis liggen... iemand zin om mee te spelen? dan hebben jullie pech want ik speel lekker alleen! lol

 
At 12 december, 2006 20:35, Anonymous Anoniem said...

kwou dat ik die pot won, dan kon ik een bediende de blogs laten voorlezen... :-)

 
At 13 december, 2006 19:13, Anonymous Anoniem said...

Ik speel al jaren op de lotto met dezelfde cijfes. Cijfers van mijn geboortedatum en huisnummer.
Vorige week had ik alle cijfers. 't Is te zeggen als ik had gespeeld met de cijfers waar ik al jaren mee speelde. Ik ben verhuisd twee weekjes terug. Zou ik ook een schadevergoeding kunnen krijgen?

 

Een reactie posten

<< Home