woensdag, januari 10, 2007

Brave solden

De enige solden die me wel inte-ressant lijken, zijn die van de consumentenelectronica. Simpel-weg omdat je daar niet echt gebonden bent aan periodes. Wacht je een maand, dan is er gegarandeerd weer een tiental percent van de prijs af. Een plasma-TV bijvoorbeeld kost vandaag de dag nog een fractie van wat je er pakweg 3 jaar geleden voor diende neer te tellen. Hoog tijd dus om me er eentje aan te schaffen. Ik ben gek op de solden :)

Iedereen lijkt zich momenteel wel een plasma-TV aan te kopen. Ik vraag me soms af waarom. We zitten zowiezo allemaal al te dicht tegen ons scherm aan, dus waarom nog eens een grotere televisie kopen? Bovendien is het niet goed voor het mannelijk ego. Wij* hebben nu al complexen als we naar een sexfilm zitten te kijken, wat moet dat dan niet zijn als het scherm plots dubbel zo groot wordt. Toch ga ik er mij dus ook eentje aanschaffen; een plasma, niet een sexfilm.

*Het woordje "wij" is algemeen bedoeld en zeker geen verwijzing naar ondergetekende.

7 Comments:

At 11 januari, 2007 08:55, Anonymous Anoniem said...

No comment, but remember, no matter what women say, size does matter.

 
At 11 januari, 2007 15:17, Anonymous Anoniem said...

Anders moeje ne keer meedoen aan "Blokken", flatscreen wordt aan huis geleverd én ge krijgt eindelijk de kans Ben Crabbé in levende lijve uit te lachen mé zijn flauw moppen...

 
At 11 januari, 2007 16:59, Blogger A N Beste said...

Hé, Rimbaloe, blokken is voor mietjes en de jomme heeft er ongetwijfeld eentje van 50''.

Een plasmascherm dan toch, ter compensatie?

BTW nice blog, toevallig opgebotst en veel plezier gehad, keep it up!

 
At 11 januari, 2007 19:53, Blogger Rimbaloe said...

Ik weet niet of we elkaar kennen, maar het minste dat ik kan zeggen is dat ge ne verstandige mens zijt...

Jomme heeft idd een 50 inch (plasma uiteraard). Of Blokken voor mietjes is durf ik niet zeggen...

 
At 11 januari, 2007 19:54, Blogger Rimbaloe said...

of bedoel je dat Jomme een mietje heeft van 50 inch?????

 
At 11 januari, 2007 20:58, Blogger depolle said...

In seksfilms de grootte van het geslacht aanpassen voor grote flatscreens. Ik zie een gat in de markt.

 
At 11 januari, 2007 23:35, Anonymous Anoniem said...

dan ga je toch je eigen film maken

 

Een reactie posten

<< Home