maandag, januari 22, 2007

Dringend op zoek

Ik zit met een groot probleem. Ik ben dringend op zoek naar iemand, en niet zomaar iemand. Vorig jaar ben ik samen met mijn werkmakker Jim De Bril een weekje naar de Ronde van Frankrijk geweest. We hebben in de Alpen de koninginneritten gevolgd. We waren erbij toen Landis zijn testosteronrush naar Morzine inzette. VTM, RTBF, ja zelfs de Australische TV heeft ons uitgezonden.

We zouden er dit jaar opnieuw samen een weekje tussenuit trekken. Maar Jimbo heeft me in de steek gelaten, me laten vallen als een stuk vuil. Meteen na het beruchte slagboomincident is hij gevlucht naar het buitenland. Sindsdien heb ik hem niet meer gehoord of gezien. Zo gaat dat tegenwoordig blijkbaar. Had hij zichzelf aangegeven, dan zou hij tegen eind juni terug op vrije voeten zijn en was er geen vuiltje aan de lucht. Maar neen, meneer zag het anders...

Ik wil echter naar de Tour en niet op mijn eentje. Dus bij deze een oproep aan de 3 dagelijkse lezers van deze blog (mezelf niet inbegrepen). Wie wil met me meegaan van 20 tot 26 juli? De bedoeling is de ritten naar Plateau de Beille en Aubisque ter plaatse te volgen. Daar zal de Tour immers in zijn beslissende plooi vallen. Ik ben een gemakkelijk persoon en wie met me meegaat zal er geen spijt van hebben.

Volledigheidshalve zou ik wel willen vragen dat de persoon voldoet aan volgende vereisten: houden van de koers, vrouwelijk exemplaar, ziet er niet tegenop om 12 uur aan een stuk aan het stuur van de wagen te zitten, masseert graag reispartners, laaft graag de dorstigen, houdt ervan ’s ochtends naar de bakker te gaan, duwt mij graag omhoog als ik die cols op tracht te fietsen en is gek op bickyburgers. Ik denk dat ik massa’s kandidaten ga vinden. Indien interesse, gelieve te mailen naar het vertrouwde adres.

6 Comments:

At 23 januari, 2007 07:39, Anonymous Anoniem said...

Kan ik met mijn Vasteloavettetten doorgaan voor een vrouwelijk exemplaar?

 
At 23 januari, 2007 10:06, Anonymous Anoniem said...

Ik ga wel met je mee.

 
At 23 januari, 2007 17:47, Anonymous Anoniem said...

Kunt ge Frank niet overhalen om mee te gaan? Ik duw nog drie bakken bier, twintig flessen pepsi max, en zevenendertig bickyburgers er bij in de koffer, bij wijze van bedanking!

 
At 23 januari, 2007 21:39, Anonymous Anoniem said...

Ik wil wel, maar mijn sex-operatie is pas gepland voor augustus.

 
At 24 januari, 2007 12:32, Anonymous Anoniem said...

ja hebt toch al 1 kandidaat,zo weinig vrouwelijke fans?

alle mannen jullie allemaal verkleden in vrouwen misschien merkt hij het verschil niet met carnaval en dan kunnen jullie een deal uitbrengen,wedden dat hij ervoor gaat???

 
At 24 januari, 2007 16:04, Anonymous Anoniem said...

Rudy Sylvester laat hierbij weten dat hij aan alle voorwaarden voldoet.

 

Een reactie posten

<< Home