zondag, januari 21, 2007

Nog 4 weken, oftewel 28 dagen...

Nog een kleine maand aftellen en het is weer Carnaval. De eerste minirel van het jaar hebben we al gehad met het verbod van VRT om de Aalsterse parodie op Thor zijn tititi nummer nog beschikbaar te stellen. De Carnavalversie wordt gezongen door Robbe, een brave jongen die zich in voil janet wil verkleden en in een winkel voor een rek valse borsten staat te twijfelen dewelke hij zou kiezen: "Tiet-tiet-tiet-tiet-tieten alhier, tet-tet-tet-tet-tetten aldoar,..." Blijkbaar is dat aanstootgevend... Elke echte vent stoot wel eens graag tegen een borst pleeg ik dan te denken. Waarschijnlijk heeft het simpelweg te maken met bekrompenheid van onze openbare omroep. Geef nu toe, wat is er verkeerd aan een vrouwenborst? Als de VRT Carnaval in beeld brengt, zijn het steevast de voil janetten met hun valse tetten die ze eruit plukken. Wat volgens hen zou meespelen is het feit dat een kinderliedje op deze manier een vulgair imago krijgt. Jaja, dat ze ondertussen tijdens het nieuws maar expliciete beelden uitzenden van oorlog her en der.

Alleszins, het nummer is van de site verwijderd en kleine Robbe heeft er al een ander origineel nummer opgeplaatst. Ga gerust een kijkje nemen, er zijn u al ongeveer 60.000 personen voorafgegaan. En ondanks het feit dat het oorspronkelijk tettenlied verwijderd is, heeft elke Aalstenaar het ondertussen al in zijn bezit. Dankuwel VRT voor de gratis reclame. Wees gerust dat het nummer in alternatieve versies wel zal opduiken binnen 4 weken.

Volgens de vader van Thor zou deze parodie zijn zoon wel eens mentale problemen kunnen bezorgen. Man, man, je bent 200 jaar te laat geboren. Binnen enkele jaren komt Thor in zijn pubertijd en zal hij een tettencomplex hebben. Het is nog niet te laat. Grijp in!

Vorig jaar was er een Aalsterse versie op "Schnappi das kleine Krokodil". Geloof mij, dat was pas een platte tekst. Mijn dochters van 3 en 5 jaar zingen deze uit volle borst (tet, tiet) mee en ze zijn perfect gelukkig. Ik dus ook. VRT heeft echter niet gereageerd toen, maar er viel dan ook niets te rapen, of te misrapen, voor hen.

Leve de anarchie, leve de dichterlijke vrijheid.
Leve Robbe, leve Oilsjt Carnaval!

6 Comments:

At 22 januari, 2007 09:07, Anonymous Anoniem said...

Moet "katastroof" dan ook niet verbannen worden?


Enfin,goed gezegd Rimba!
En LEVE DE TETTEN!!!!

 
At 22 januari, 2007 09:54, Anonymous Anoniem said...

Liefe kleine rimbaloe had een stuk in zijn Gillet....

 
At 22 januari, 2007 14:37, Anonymous Anoniem said...

plezant spelleken op dienen site van de robbe.

Iedereen heeft nu toch dat mp3ken al in zijn bezit.

Een idee voor losse groepen? VTM zal het wel filmen.

leve het tettenlied

 
At 23 januari, 2007 19:31, Anonymous Anoniem said...

hehe das waar, altijd zo van die parodiekes op Hits he , dat hoor je alleen in aalst, ik vond dat kostelijk toen (in 2003 ben ik er geweest)

 
At 23 januari, 2007 19:31, Anonymous Anoniem said...

hehe das waar, altijd zo van die parodiekes op Hits he , dat hoor je alleen in aalst, ik vond dat kostelijk toen (in 2003 ben ik er geweest)

 
At 23 januari, 2007 20:21, Blogger Rimbaloe said...

Roedi, ik heb het je al gezegd, bel me schrijf me, en kom af binnen 3,5 weken. Ik trakteer u een pint.

 

Een reactie posten

<< Home