vrijdag, januari 26, 2007

Het OMC

Dit beestje heeft ervoor gezorgd dat ik deze avond weer geen tijd had iets deftigs te plaatsen en het dus moet doen rond 1u30 's nachts.

Een tijd geleden hebben we met enkele mensen (eigenlijk twee) beslist om elke week te trachten een filmpremière mee te pikken. Op korte tijd is ons groepje danig in populariteit toegenomen. Vandaag was het echter te koud blijkbaar om buiten te komen, wat ik perfect begrijp; ik kom ook liever binnen, waar het lekker warm is...

We waren dus slechts met twee. Op het programma stond Blood Diamond. Best wel te pruimen met een sterke DiCaprio. Na de film volgt steeds een after movie drink, waar er meestal meer volk op afkomt dan op de film zelf. Zo ook deze keer.

Wie in de buurt van Aalst woont en eens wil meegaan, feel free to contact me. Het OMC lidmaatschap is gratis in tegenstelling tot het bier en de alcoholcontrole achteraf.

4 Comments:

At 26 januari, 2007 13:38, Anonymous Anoniem said...

weinig aanvragen

 
At 26 januari, 2007 16:33, Anonymous Anoniem said...

blood diamond is wel nie echt vriendelijk voor Antwerpen he :-s nogal wat sensatiezucht :-s

 
At 26 januari, 2007 18:32, Anonymous Anoniem said...

Toch geen slechte film. Ik vond hem in elk geval goed.

 
At 27 januari, 2007 16:05, Anonymous Anoniem said...

Als OMC niet staat voor 'only men community' dan wil ik best ook eens mee op zwier.
Zeker als't is om naar schoon mansvolk te kijken (voor de duidelijkheid: ik bedoel jullie niet, maar DiCaprio)

 

Een reactie posten

<< Home