donderdag, februari 01, 2007

Freddy

Iedereen heeft ze ondertussen wel al eens in zijn mailbox gehad: de Freddy cartoons. Het lijkt wel de rage van het moment. En ik moet zeggen, ze zijn best wel grappig, soms zelfs subliem. Vlaams taalgebruik, lachen met alles en iedereen, vaak op het randje van wat grof is, but that's the way I like it. Sex, kakken en tetten, dat zijn voorzetten voor een open doel. De cartoonist heeft duidelijk een gat in de markt opgevuld. Dat ik daar verdorie niet zelf opgekomen ben.

Een tijd geleden heb ik hier eens een oproep gelanceerd om me jullie cartoons op te sturen die ik dan zou publiceren. Een soort van forum voor de beginnende vunzigaard als het ware. De respons was zo overweldigend dat mijn mailbox geƫxplodeerd is. Bovendien heeft mijn spamfilter alles wat nadien nog overbleef verwijderd. Dus mijn excuses voor de niet-publicatie. Ik wil bij deze mijn oproep herlanceren en beloof op mijn communiezieltje dat ik alles, zonder censuur, op deze blog zal plaatsen. Bij diegene die echter totaal niet grappig zijn, zal ik naam en toenaam van de auteur eveneens vermelden. Dat deze personen de rest van hun bestaan in schande mogen verder leven.

klikken op de foto om te vergroten

6 Comments:

At 01 februari, 2007 23:15, Anonymous Anoniem said...

Daarnet met enige verbazing de vleesgeworden underdog de slimste mens ter wereld zien worden. Steven van Herreweghe, ene van Aalst, met een zelf bedacht Aalsters dialect, liet Karl Vannieuwkerke met tranen in de ogen achter en won van Marc Reynebeau, die met minder tranen, maar toch met enige vibrato op de stem ook zijn teleurstelling liet blijken. Knap staaltje entertainment op televisie. Soit, het heeft weinig van doen met dit artikeltje van Rimbaloe. Of misschien net op de valreep: pis, kak, lul, tet.

 
At 01 februari, 2007 23:25, Blogger Rimbaloe said...

doet mij denken aan die cartoons indertijd in Humo, over Marc Reynebeau. Van Jeroom als ik mij niet vergis. Dus eigenlijk heeft dit wel met het artikel van vanavond te maken. Sorry Stany.

 
At 02 februari, 2007 11:39, Anonymous Anoniem said...

wat was eigenlijk het woord?

 
At 02 februari, 2007 17:34, Anonymous Anoniem said...

welk woord?

 
At 03 februari, 2007 19:53, Anonymous Anoniem said...

You just made my day. :D

 
At 05 februari, 2007 15:23, Anonymous Anoniem said...

hahahaha FREDDY is altijd grappig,


Groetjes Freddy (Rosink)

 

Een reactie posten

<< Home