dinsdag, februari 06, 2007

Snow

Om in de sfeer van het tweede deel van mijn bericht van gisteren te blijven, de hemelsluizen hebben deze avond eveneens hun lading afgeschoten, en het kwam ook in witte plakkerige vlokken naar beneden. Dit moet dus de eerste sneeuw zijn van het jaar, en hij bleef zelfs even liggen. Het leukste moment van de dag was dan ook toen ik me op de parking van het station niet kon bedwingen en snel de sneeuw vanop het dak van mijn wagen bij elkaar schraapte, er een sneeuwbal mee maakte en die in de richting van een bevallige treingenote kieperde om dan meteen in mijn wagen te springen en weg te rijden. Dat is nu eens echt mijn leven zoals het is.

32 jaar, dat moet je verdienen, elke dag!

4 Comments:

At 07 februari, 2007 19:26, Blogger Rimbaloe said...

Ik wil mijn contract renegociƫren...
Of ik ga in staking!

 
At 07 februari, 2007 19:35, Anonymous Anoniem said...

gaat hier slecht

 
At 07 februari, 2007 21:00, Anonymous Anoniem said...

Zijn er nu krassen op het dak van die auto waar je de sneeuw had afgeschraapt?

 
At 07 februari, 2007 21:46, Anonymous Anoniem said...

het was zachte plakkerige sneeuw, dus helemaal geen krassen. Was bovendien mijn eigen wagen. So no worries.

 

Een reactie posten

<< Home