vrijdag, februari 23, 2007

Nog fotootjes

Ik had speciaal voor de gelegenheid het geheugenkaartje van mijn fototoestel leeggehaald en was dus voorzien op 759 foto's in topresolutie. Uiteindelijk bleek mijn oog/hand coördinatie niet meer wat het was en kwam ik amper op 52 getrokken foto's uit. Shame, shame, shame on me. Hieronder toch een kleine bloemlezing.

Foto getrokken helemaal in het begin van de stoet. Onze "wagen" was niet afgewerkt en de helft van ons kostuum moest zondagochtend nog aan elkaar gestikt worden. Op het moment dat we vorig jaar reeds in de stoet gestapt waren, zaten we dit jaar nog bij onze stikster. Jeanneken toch...

Diene mens, waarvan de naam me nu even ontsnapt, vierde maandag zijn 84ste verjaardag. Beenhard en kan tussen duim en wijsvinger een lucifer breken. Probeer maar eens.

Witte Wendy liep er ook weer rond. Voor de gelegenheid oranje Wendy. Ze had dit jaar geen condoom bij, maar wel een lief. Het ene hoeft echter niet noodzakelijk iets met het andere te maken te hebben.

Geen kartonnen bord.

En ook geen photoshop.

Jeanneken, onze stikster, toen al de stress weggevallen was en we elkaar weer graag zagen. Deze namiddag ga ik echter om de rekening, dus het kan een historische foto zijn.

Meteen na de popverbranding met Nonkel Eric en de nominetjes. En ongelofelijk, hij had zijn zoon mee, mijne kozzen dus. Alsof de tijd blijven stilstaan was. Door de emotie kreeg ik tijdelijk een klopje van de hamer. De vierde persoon (met zwarte tanden) op de foto diende enkel voor beeldvulling en is verder onbelangrijk :)

Wilfried, oftewel de beste frituur van het land, ook volgens Test Aankoop.

The King is alive!!!!!!!!

7 Comments:

At 23 februari, 2007 12:23, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe,

shoin...zonder meer

 
At 23 februari, 2007 13:40, Anonymous Anoniem said...

Nu geloof ik er helemaal niets meer van.

 
At 23 februari, 2007 15:25, Anonymous Anoniem said...

Mannekes, mannekes
Kim is toevallig een goede vriendin van mij en dat jullie het verschil echt niet zien...
Kim heeft kamsterkaakjes en een kuiltje in haar kin. Deze namaak versie heeft enkel een tennisbal op zak en een lege bankrekening.

 
At 23 februari, 2007 16:35, Anonymous Anoniem said...

De echte Kim is inderdaad mooier

 
At 23 februari, 2007 20:01, Anonymous Anoniem said...

k peis da k ik van dei fritten toch grälek motteg geweest em.... 'k liep al alle kanten oit !!! en dad emmek anders nie veren

 
At 25 februari, 2007 22:16, Anonymous Anoniem said...

Wat is eigenlijk het verhaal achter Miss Thailand 2006, 2 plaatsen rechts van de King?

 
At 26 februari, 2007 21:47, Blogger pierre du coin said...

@rimbaloe,
Hé ik heb u zondagavond zien passeren hoor in de stoet! Julie vielen inderdaad wel op met die hoge hoeden.

 

Een reactie posten

<< Home