zondag, maart 11, 2007

Wedstrijdplanning

De kogel is door de kerk: na wekenlang de kalender bestudeerd te hebben, heb ik mijn triatlonwedstrijd uitgekozen. De steeds toenemende druk van "trainer" Wim heeft me uiteindelijk over de streep getrokken. Het zal dus Viersel worden, op 26 augustus. OK, het is niet de volle afstand, zelfs niet de halve, of de kwart, maar volgens de overlevering zullen mijn kleinkinderen later kunnen zeggen dat hun petjen zaliger de ultieme sport beoefend heeft. Het was nochtans niet simpel, ik diende immers met verschillende factoren rekening te houden:

1) moeder de vrouw en de kids zouden het niet leuk gevonden hebben indien ik tijdens onze vakantie of tijdens reeds vastgelegde weekends, er een dagje tussenuit zou sluipen;
2) zoals het een topsporter betaamt, wou ik een weekje hoogtestage incalculeren, zijnde tijdens de Ronde Van Frankrijk, waar ik de Aubisque wil bedwingen (lees: oprijden zonder om te vallen);
3) ik kan in de week enkel ’s avonds trainen, en dan is het toch aangenaam als het nog wat klaar is buiten. Dus mag ik mijn wedstrijd niet te vroeg op het jaar leggen;
4) het moet ook combineerbaar zijn met een halve marathon (datum nog te kiezen), waar ik het record van mijn makker Jim De Bril wil breken (doch steeds mijn tanden op stukgebeten heb).

De planning kan alleszins beginnen. Het petje heb ik al, het 3coach shirt is besteld, nu is het wachten op de schema's van mijn trainer.

May the force be with me... and my trainer!

4 Comments:

At 11 maart, 2007 23:11, Anonymous Anoniem said...

IS Jim De Bril eigenlijk al terug opgedoken sinds die toestanden met die slagboom???

 
At 12 maart, 2007 09:26, Anonymous Anoniem said...

Ik kom supporteren!!!

 
At 12 maart, 2007 12:57, Anonymous Anoniem said...

Wachten op de schema's van de trainer...alweer uitstellen?

 
At 12 maart, 2007 13:38, Anonymous Anoniem said...

ge hebt hem door leen. Er komt helemaal geen wedstrijd. De dag van die wedstrijd zit rimbaloe immers in Amerika voor de US Open en kimmeken

 

Een reactie posten

<< Home