donderdag, maart 01, 2007

Van doel tot doel

Een mens heeft doelen nodig in het leven. De laatste maanden was het mijne Aalst Carnaval, waar ik jullie hier tot vervelens toe mee lastig gevallen heb. Toen ik vorige week, na afloop van de festiviteiten, terug thuiskwam, was ik al snel ontnuchterd, voor zover dit nog nodig was. In de gang viel mijn oog immers meteen op iets dat me daar leek op te wachten: het petje dat ik binnen enkele maanden hoor te dragen op mijn wedstrijd, een sprinttriatlon.

Dit petje werd me geschonken door mijn persoonlijke trainer Wim De Doncker als voorsmaakje van het leed dat me binnenkort te wachten staat. Ik moet de wedstrijdkalender nog eens uitpluizen, maar de stressdiarree voel ik nu al opkomen. Ik ben een passief sportkonijn dat er niet in slaagt zijn doelen te bereiken. Maar, de doelen zijn er, en da's al een begin. En dan meteen kunnen uitpakken met een eigen kledinglijn...

Jaja, ik heb misschien nog niet hetzelfde productaanbod als de concurrerende 3coach.be lijn, maar de petjes zijn er alleszins al. Jullie kunnen deze vanaf heden bestellen. Mensen die mijn postuur hebben krijgen 50% korting. Jullie mogen in mijn naam dan ook mijn wedstrijd afhaspelen. Mijn voorbereiding tot op heden is immers niet veel soeps, eigenlijk zelfs niets. Zou Wim bereid zijn om onze wegen te laten scheiden in alle begrip? Ik vrees ervoor, ik moet en zal op mijn bek gaan. En als ik dan toch op mijn bek moet gaan, dan hoop ik dat de pers er tenminste een foto van trekt en mijn site goed zichtbaar is.

Alleszins, zaterdag begin ik er echt aan en kies ik ook mijn wedstrijd uit zodat mijn trainer een schema kan opstellen.

7 Comments:

At 02 maart, 2007 07:02, Anonymous Anoniem said...

Ik wil wel een petje kopen om je te sponsoren. Ik wil het zelfs dragen bij al mijn voorbereidingen voor mijn volgende dodentocht.

 
At 02 maart, 2007 11:19, Anonymous Anoniem said...

We zijn vandaag vrijdag; waarom ga je vanavond al niet lopen? Nooit uitstellen, nooit wachten tot morgen. Morregen, da 'k 't zeker zal doen...

 
At 02 maart, 2007 11:20, Anonymous Anoniem said...

Ik vind de petjes wel mooi... de petjes dus. Euh, kan ik er ook verkijgen zonder je URL op?

 
At 02 maart, 2007 17:03, Anonymous Anoniem said...

zijn die gratis?

 
At 02 maart, 2007 21:01, Anonymous Anoniem said...

Eentje kopen, vijfentwintig gratis!

 
At 02 maart, 2007 21:08, Anonymous Anoniem said...

Nu we toch reclame maken... Wie wil deze zomer mijn KW en fleece voor mijn dodentocht sponsoren? Vrouwenmaat large, kleur speelt geen rol, zelfs fluo is super. Alvast bedankt!!!

 
At 04 maart, 2007 22:52, Blogger Rimbaloe said...

Nadat ik het gedragen heb, zal ik de rimbaloe.be verwijderen en het petje voor veel geld veilen op ebay...

 

Een reactie posten

<< Home