maandag, maart 05, 2007

Black Out

Velen onder ons denken intelligent te zijn, weinigen zijn het effectief. Ik denk, dus ik ben. En de beste manier om het aan de buitenwereld te tonen is meedoen aan een televisiequiz. Maar ik ben een broek-schijter, dus het is niet aan mij gegeven. Stel je voor, je zit in de finaleronde van een quiz, je hebt alles en iedereen naar huis gespeeld en dan struikel je over de allerlaatste vraag, een vraag waarop zelfs djeezes het antwoord zou weten.

Ik denk dan steeds terug aan een herexamen chemie ergens in eerste kandidatuur, waar ik officieel een black out kreeg. 't Is te zeggen, ik had eigenlijk niet gestudeerd, maar op zulke momenten heiligt het doel de middelen. Het doel was mijn jaar bissen en ik ben met vrucht geslaagd (in dat doel).

Black Out is voor sommigen een nachtmerrie, voor de intelligenten onder ons is het echter de naam van een quiz op Canvas, gepresenteerd door Jo Van Damme. Het toeval wil nu dat er morgenavond één van mijn dagelijkse lezers zal deelnemen. Dus mensen, laat de Champions League vallen, laat ook Wittekerke vallen en stem dinsdag 6 maart rond 21u20 op Canvas af.

U zal er voorwaar geen spijt van hebben.

4 Comments:

At 06 maart, 2007 00:11, Anonymous Anoniem said...

Ik hou het bijna niet meer van de spanning.

 
At 06 maart, 2007 07:27, Anonymous Anoniem said...

Witte Wendy in Black Out? Zou ze haar condoom bij hebben?

 
At 06 maart, 2007 14:05, Anonymous Anoniem said...

't zullen schoin kinderen worden ... witte wendy en jo van damme .... misschien dame blanche??

kom op jan...je kan het...of niet..

 
At 06 maart, 2007 16:37, Anonymous Anoniem said...

Black out...een benaming om u op voorhand al de stuipen op het lijf te jagen...
Ik zal ne keer zappen, maar op wie moet ik letten?
Draagt de betreffende persoon je petje met www.rimbaloe.be?
Zoniet: dan ben je niet van de slimsten Rimbaloe want das echt een gemiste kans.

 

Een reactie posten

<< Home