donderdag, maart 15, 2007

Ik word schandalig rijk

Ik ben deze ochtend met een vreemd gevoel opgestaan. En neen, een ochtenderectie is geen vreemd fenomeen. Wat was er nu aan de hand? Ik zag allemaal cijfertjes in mijn hoofd: 5 om specifiek te zijn. Vanwaar ze kwamen wist ik niet, maar ik voelde het meteen aan mijn water dat ze een speciale betekenis hadden. Dewelke dan? Ik brak er mijn hoofd niet enkel figuurlijk, maar bijna ook letterlijk over, toen ik plots frontaal tegen een deur liep. Ogenblikkelijk zag ik niet enkel cijfertjes, maar ook sterretjes.

Dan pas begon het me te dagen: ik had een combinatie voor euromillions in mijn hoofd. Volgens mij bovendien de winnende combinatie, mijn water liegt immers nooit! Behalve die keer toen ik de dag ervoor asperges gegeten had, maar da's een ander verhaal.

Voor wie het principe niet kent: je mag per rooster 5 cijfers kiezen, plus nog eens twee sterren. De trekking van morgen, vrijdag 16 maart, is er slechts een kleintje, met amper een schamele 27 miljoen euro te winnen. Toch ga ik de kans niet laten liggen en er dus voor gaan. Meer nog, ik bied aan jullie allemaal de mogelijkheid te delen in mijn kennis en kunde.*

Beste lezers, aanschouw hieronder de winnende combinatie:

4 / 14 / 16 / 45 / 49 en sterren 4 en 6

* artikel 235, paragraaf 2 van het reglement: per ingediend rooster van de door NV Rimbaloe aangegeven cijfer/stercombinatie zal een vast bedrag van 1 EUR door de betrokken deelnemers dienen te worden uitgekeerd ten gunste van de NV Rimbaloe, dit op straffe van niet-validatie van het ticket.

5 Comments:

At 16 maart, 2007 08:40, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe,

ge zejt ne zevereir

 
At 16 maart, 2007 16:18, Anonymous Anoniem said...

Ik ga morgen met deze cijfers (4 en 6 opgeteld is tien) op de Lotto meedoen. Ik heb zo'n voorgevoel...

 
At 17 maart, 2007 09:54, Blogger Unknown said...

profisjat e man,

4 cijfers en 1 sterreken just.
rimbaloe 309 eurokes gewonnen, zu schandauleg es da na uk ni, mor ge hebt et toch in a zakken he.

 
At 17 maart, 2007 11:19, Anonymous Anoniem said...

god damme en ik heb ni meegedaan
als je nog zo een inval krijgt van nummer doe ik met uw nummers mee.
shit man

 
At 17 maart, 2007 20:43, Anonymous Anoniem said...

Meende da nu?!
Geef je geen feestje om het te vieren?

 

Een reactie posten

<< Home