zondag, maart 18, 2007

Schandalig!

Ik vind het schandalig dat ik er net niet in geslaagd ben schandalig rijk te worden. De oorzaak is niet ver te zoeken. Een sluimerende verkoudheid heeft mij de das omgedaan. Hierdoor is mijn reukvermogen lichtelijk aangetast waardoor ik dus aan de geur van mijn water een andere betekenis gaf. Maar niet getreurd, er komen nog gelegenheden, ik voel het aan mijn darmen :-)

Wat zou een mens doen indien hij pakweg 20 miljoen euro zou winnen? Ik mag er niet aan denken. Om te beginnen zou ik al een aapje inhuren om de geniale invallen die mij te binnen schieten alle uren van de dag (meestal op toilet) te kunnen noteren en in schrijfbare vorm voor mij op deze blog te plaatsen. Hij zou dan ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om mijn gat af te kuisen, zodat ik rustig op mijn gemak verder de Humo kan lezen.

Nu moet ik dat allemaal zelf doen. Wat ben ik toch te beklagen. Schandalig vind ik het!

5 Comments:

At 19 maart, 2007 09:10, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe,

ge gaat meer en meer de weg op om de nieuwe Brusselmans te worden.
Enkel nog de woorden beffen en mijn echtgenote... gebruiken en ge zijt er en niet te vergeten de woody's.

 
At 19 maart, 2007 10:36, Anonymous Anoniem said...

en termen als "hondjesgewijs in de reet buffelen"...

 
At 19 maart, 2007 11:26, Anonymous Anoniem said...

Verkoudheid ?

Dat komt ervan met uw bloot gat rond te lopen in de C&A... :)

 
At 19 maart, 2007 14:07, Blogger depolle said...

ik zou met 20 miljoen al mijn vrienden verliezen, miserabel worden en ongetwijfeld binnen het jaar zelfmoord plegen.
maarja, ik ben een specialleke.

 
At 19 maart, 2007 20:59, Anonymous Anoniem said...

ach wat een schandelijke jammerlijkheid dat je niet schandalig rijk geworden bent om met dat schandalig groot bedrag een schandalig aapje te kunnen huren om je schandalige kont af te vegen...lol

 

Een reactie posten

<< Home