vrijdag, april 13, 2007

Welcome to the Twilight Zone

Ik loop al dagenlang gans het kot af te zoeken in de hoop mijn hartslagmeter terug te vinden. Voorlopig zonder resultaat en ik word er hoorndol van. Ik heb vanalles teruggevonden: verval-len condooms van in de Humo, een niet ingediend winnend bulletin voor euromillions, nominetjes van de jaren 50 en tot mijn grote verbazing zelfs het platencontract van Rudy Silvester, maar nergens die verdomde hartslagmeter te bespeuren. En gegarandeerd zal ik hem eerstdaags terugvinden op de plek waar hij hoort te liggen.

Komt dit bekend voor? Ooit al eens op zoek geweest naar je sleutels, gans het kot afgezocht om deze dan plots terug te vinden op tafel waar ze altijd liggen? Het overkomt iedereen wel eens. De cultserie "The Twilight Zone" heeft er indertijd eens een aflevering aan gewijd. Stel nu eens dat wij niet steeds door hetzelfde decor bewegen, maar dat het decor van elke tijdseenheid speciaal voor ons gecreƫerd wordt door zogenaamde hoeders van de tijd. Die hoeders hebben echter ook hun beperkingen en af en toe vergeten ze iets op zijn plaats te leggen. Na verloop van tijd (seconden, uren, dagen) merken ze hun vergissing op en trachten ze dit recht te zetten. En dat, beste lezer, is waarom uw sleutels zich plots toch wel op die tafel bevinden, waar je altijd gedacht had ze terug te vinden.

Dus bij deze een oproep aan de hoeders van de tijd: morgen als ik opsta verwacht ik dat mijn hartslagmeter in de keuken op tafel ligt. Of ik stuur Jim De Bril op u af!

6 Comments:

At 13 april, 2007 08:43, Anonymous Anoniem said...

zitten ze niet in aven bruine kakker?

 
At 13 april, 2007 09:51, Anonymous Anoniem said...

waar ze zeker niet zitten is in die meneer van hierboven zijn hersenpan.

 
At 13 april, 2007 10:52, Anonymous Anoniem said...

waarom niet, er zit ongetwijfeld voldoende plaats in.

 
At 13 april, 2007 10:54, Anonymous Anoniem said...

Misschien zitten ze wel in mijnen bruine kakker?

 
At 13 april, 2007 13:09, Anonymous Anoniem said...

Ben je zeker dat je die nominettekes uit de jaren 50 wel tegengekomen zijt ?

 
At 13 april, 2007 13:12, Anonymous Anoniem said...

Beste Rimbaloe,

Bel me eens dringend 02/452.48.56, ik denk dat ik een wereldhit heb opgenomen en ik had graag je gedacht hierover eens gehad.

Groetjes uit Asse
Rudy Silvester

 

Een reactie posten

<< Home